yazılmış

352 52 6
                                    

•••

Gidişinin üzerinden kaç gün, kaç ay geçtiğini saymayı haftalar önce bıraktım. Bekledim, elimden sadece beklemek geliyordu çünkü. Ama ben bekledikçe sen gelmemeye devam ediyorsun.

Artık gitmene üzülmeyi bile bırakım gerçekten. Sadece yaşıyor musun ve sağlığın yerinde mi bunu öğrenmek istiyorum ama, öğrenemiyorum işte çünkü yoksun. Yoksun ve benim sürekli olarak aklıma kötü düşünceler geliyor. Bu kötü düşünceleri aklımdan atmayı ne kadar denersem deneyeyim çıkmıyor. Ve en kötüsü de ne biliyor musun, yaşadığını artık hissedemiyorum.

Kalbinin atışını hissedemiyorum Hoseok. Önceden sosyal medya hesaplarına girmesen bile içimde yaşadığına dair bir inanç bulunuyordu. Ve şimdi o inancı ben bulamıyorum. Zihnim yaşadığını ve iyi olduğunu inandırmak için uğraşıyor ama kalbim bunu bir türlü kabul edemiyor. O, yaşadığına inanmıyor Hoseok.

Lütfen kalbim haksız çıksın.

Lütfen yaşıyor ve iyi oluyor ol.

Gittiğin yerde ne kadar durursan dur, ben şimdiye kadar sensiz nasıl dayanmaya çalıştıysam sen gelene kadar da kendimi ayakta tutacağım, söz veriyorum. Ama lütfen fazla geç kalma. Her şey bu kadar gecikmişken daha fazla uzamasını istemiyorum bu işin.

Belki, küçücük bir inançla bu yazdıklarımı okuduğunu düşünüyorum. Okuyor musun gerçekten, okuyorsan eğer hissediyor musun, ruhumun parçalanışını.

Hissediyorsan eğer fazla uzamadan gel ve iyileştir onu. İyileştirmek için fazla yapman gereken bir şey de yok zaten. Sadece birkaç dakikalığına bile olsa bir yayın aç ve ekranın karşısına geçip otur. İnan bu yaptığın şeyden sonra daha fazla durmayıp hemen iyileşecektir.

Hâlâ gelmemene bakarsak çok fazla şey istiyorum sanırım, üzgünüm. Tamam o zaman, ruhumun iyileşmesine de gerek yok. Senden istediğim şey sadece iyi olman.

Öylesindir değil mi?

Kalbim haksız çıkıyor değil mi?

Umarım öyledir.

Uzun zamandan sonra buraya yazmaya geldim ama ne yazmam gerektiğini cidden bilemiyorum. Anılarımdan bahsetmek istiyorum ama yılların verdiği aralıktan sonra aklımda hepsi kesik kesik duruyor ve bu canımı fazlasıyla yakıyor.

Bunun ne kadar büyük bir yükü olduğunu bilemezsin sen. Hiç en güzel anılarını unuttun mu Hoseok? Hiç onları unutmanın altında kaldın mı?

Umarım kalmamışsındır.

Umarım en güzelleri hâlâ aklında durup seni mutlu ediyordur.

En güzellerinin benimle olmasını çok isterdim. Düşüncesi bile yüzümde bir gülümsemeye sebep oluyor ama asıl gerçekleri düşününce yüzümden çekip götürüyor onu. En güzellerin kiminle oldu, o yayında saçıyla oynadığın kıvırcık saçlı kızla mı, ya da beraber fotoğrafınızı attığın sarışın kızla birkaç günlüğüne bile olsa sevgili olduğunda mı olmuştu?

Belkide ilk aşkında yaşadın en güzellerini. Hani şu uğruna ilk şarkını yazdığın kız var ya ondan bahsediyorum. O kadar güzel miydi gerçekten, yoksa senin güzel bakan gözlerin ve kalbinden dolayı mı güzel geliyordu sana.

nepenthe • vhopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin