•••
Ölmek istiyorum.
Sensiz nefes almadığım her saniye ölmek istiyorum.
Kalbim eziliyor. O kadar çok eziliyor ki parçalanmasını en derinine kadar hissediyorum. Ve en kötüsüde hissetmek daha çok acıtıyor.
Senden uzağım. Evet doğru duydun senden uzağım. Kendimi bunu yapmak için zorladım ve sonuç olarak senden tam olarak beş ay on iki gündür ayrıyım. Hakkında hiçbir bilgim yok. Neler yapıyorsun, nasılsın ya da doğacak olan kardeşin doğdu mu, adı ne oldu hiçbir fikrim yok. Aslında bakarsan şu an hayatta mısın onu bile bilmiyorum.
Üzgünüm ama bunları yapmamın bir sebebi var, kalbim artık gerçekten dayanamıyor buna. Senin yanında olamamaya, bir ekran parçasına değilde saçlarına, yüzüne doyasıya dokunamamaya dayanamıyor. Sesin, sesini duyabilmek için duyabileceği her şeyden vazgeçmek isteyen kulaklarım telefon hoparlöründen değilde gerçekte duyamamaya dayanamıyor.
Hoseok ben parçalanıyorum.
Olmuyor, senden uzak kalmaya çalıştığım her gün acım daha çok artıyor.
Çevremdekiler uzaklaş unutursun dediler. Söylesene beş ay on iki gün unutabilmeye çalışmak için az bir zaman mı, bana bunu söyle ki kendimi zapt edebileyim. Dayanabileyim.
Yaşayabilmek için en azıdan küçük bir umudum olsun. Yalvarırım söyle bana ne yapmam lazım, ne yapmam lazım ki senden vazgeçip nefes alabileyim?Nefes almak.
Bunu en yakın arkadaşım söyledi bana biliyor musun? Ondan uzaklaş ve artık rahat ve güzel bir nefes al. Evet aynen bunu söyledi. Dediğini yapmaya çalıştım. Gerçekten yapmaya çalıştım hatta şu an da bile çalışıyorum.
Ama atladığımız çok önemli bir ayrıntı var.Benim güzel ve rahat bir nefes almam için sana ihtiyacım var. Yanımda olmana ihtiyacım var.
Gerçekten güzel ve rahat bir nefes almaya ihtiyacım var.Hoseok delirmek üzereyim. Gerçekten delirmek üzereyim. Hissettiğim duygular benim için çok fazla ve ben bunu kaldıramıyorum. Nefesim gün geçtikçe tükeniyor. Bunun için lütfen bana bir çıkış yolu göster yalvarırım.
Unutamıyorum. Unutmaya çalıştıkça gerçek olamayacak kadar güzel anılarımız aklıma geliyor. Senin için belki sıradan zamanlardı hatta belki şu an bile hatırlamıyor olabilirsin. Ama benim için öyle değil. O anılar benim yaşayabileceğim en güzel zamanlardı. En azından azda olsa nefes alabiliyordum.
Ah çok duygu sömürüsü yapıyor gibiyim. Hadi o zaman şey yapalım. Hani benim hatırladığım ama senin hatırlamayı aklından bile geçirmediğin anılarımdan birini anlatayım. Yalnız anı diyorum sanki senin için gerçekmiş gibi.
Ya da vazgeçtim anılarım bana saklı olsun. Anılarımız olursa ki çok fazla imkansız bir şey, ama yinede olursa o zaman ikimize saklı olur.
Aklımdan geçirdimde böyle bir düşünceyi. İnanması bile güç ve komik.
Düşünsene sen ve ben.
Delirmeye başladığımı söylemiştim. İhtimali bile komik geliyor artık.
Kendini gözümde o kadar imkansız yaptın düşün.Aslında çoğu kişi imkansız diye bir şey yok der. Her düğümün bir çözümü varmış ve benim için asıl sorun düğümü çözerken kendimide düğümün içine almam sanırım. Şu an olduğum konumdan başka türlü bir şey anlayamıyorum çünkü.
Uzun zamandır yazmıyorum yazarken neden bunları yazıyorum bunuda bilmiyorum. Alkol almadığıma eminim aslında ama sarhoş gibi hissediyorum. Sarhoşmuşçasına yazmak istiyorum bu yüzden şimdiden özür dilerim bolca mantık hatası bulabilirsiniz.
Hoseok, ah ismin bile çok güzel.
Jung Hoseok.Neden her şeyin bu kadar güzel ya?
Neden her şeyi benim için bu kadar zorlaştırıyor bu güzellik?
Neden rahat ve güzel bir nefesi ciğerlerime çekmeme müsade etmiyor?Uykum var. Ne dediğimi bile bilmiyorum. Bunu umarım paylaşmam çünkü şu an gerçekten ne yapacağım hakkında fikrim yok.
Düşüncelerim darmaduman olmuş bir halde.
Benimde onlardan bir farkım yok zaten.Uzatmak istemiyorum.
Tek istediğim bana bir çıkış yolu vermen.
Ya bana nefes alabilmem için yardım et, ya da rahat ve güzel bir nefes almama sebep ol.
Seni seviyorum.
Seni tüm benliğimle seviyorum Jung Hoseok.
İyi geceler.
22.02.18
•••
Aylardır bölüm yazmıyordum. Neden olduğunu bilmiyordum ama az önce farkında vardım. Yanımda birilerin varlığına ihtiyaç duyduğum için. Az önce 2. bölüme atılan küçücük bir yorum beni aylar sonra bölüm yazmaya teşvik etti. Teşekkür ederim bunun için ve umarım beğenirsiniz doğruyu söylemek gerekirse aklımda yoktu ondan hatırlamakta zorlanıyorum ve anı falan yazmadım bu seferlik. Diğer bölümde anılardan bahsederim. Fazla geç kalmam artık. Sizi seviyorum.