•
SS~
Kim Taehyung durum paylaştı.•
SS~
03.02.2018
Kim Taehyung-Madem içimizi döküyoruz uzun zamandır kalbimdeki ağırlığa sebep olan kişiyi anlatacağım. Önceden insanlara adını bile söylemezdim aslında şu an da bile söylemeye çekiniyorum çünkü buradan onu tanıyanlar var. 2015 yılında hesabımda dolaşırken önüme bir canlı yayın çıkmıştı. Merak edip girdim yayına. Şarkı söyleyen iki genç vardı. Bir yandan yorumdakilerle sohbet ederken diğer yandan şarkı istekleri alıp istenilen şarkıları söylüyorlardı. Başta o tip olarak pek dikkatimi çekmemişti ama sesini duyduğum an yemin ederim kalbimde bir ağırlık hissetmiştim.
Bu kişi yayınlara başlayalı 2 hafta olmuş ve kendi çapında insanların yayınına girmesini sağlarak rekor kırmaya çalışıyordu.
Her gün bakın cidden her gün bıkmaksızın aynı saatte yayın açıp bizlerle muhabbet ediyordu. İlk günler yorum olarak hiçbir şey yazmadım sadece o güzel sesini ve onu görmeye giriyordum. Sonraki günlerde yorumlara verdiği samimi cevaplardan dolayı heveslendim ve ben de bir şeyler yazdım. Yazdığımı okurken öyle dikkatliydi ki bir an çok önemli bir şey yazmışım gibi hissetmiştim. O gün ilk defa beni gördü. İlk defa birisi tarafından tanınmaktan mutluluk duydum. Bilirsiniz birara arkadaşlarla beraber adımızı hikaye karakterinin parçaları olarak isim vermiştik. Benim ki Medusa'nın Yılanlı Saçları idi. Ve o beni bu ismimle tanıdı. Ama var ya o kadar çok pişmanım ki beni gerçek adımla tanımadı diye.. Hani diyorsunuz ya neden sana Medusa denilmesini artık istemiyorsun önceden hep sana öyle seslenirdik diye. O lakabı ne zaman birisi tarafından duysam içim gidiyor. Çünkü o lakabı bana veren kişi oydu. Yayınlarda yorumlarımı okurken yılanlı saç şunu yazmış diyordu. Üşenmediği zamanlarda ismimin hepsini okuyup ya bu uzun ben sana artık Medusa diyeceğim demişti. İşte o zaman lakabım Medusa olmuştu benim. Ondan sonra herkes Medusa olarak tanıdı beni.
Neyse işte bu yayınlara sürekli olarak devam etti ve ben bıkmaksızın her gün girip yayınına muhabbet ettim onunla. Başlarda hoşlantı olduğunu biliyordum ama ne zaman onu kızlarla iç içe görsem canım yanıyordu. Yorumlardaki kızlara gülümseyerek cevap verdiği çoğu zaman ekrana boş boş, kalbim kırık şekilde bakıyordum. Çok saçma değil mi? Gerçekte hiç görmediğim, saçlarına ve yüzüne doyasıya dokunmadığım, sadece ekran başında sesiyle mest olduğum bir adamı sevmek çok saçma.
Birçok kez kalbimi kırdı. Birçok kez onu yorumsuz bıraktım. Ama kırdığından daha çok mutlu etti, şu ekran parçasının ötesinde beni güldürmeyi çoğu defa başardı.
Ondan sürekli Lee Hi- Breathe şarkısı isterdim ve artık yorumlarımdan bıkmış olacak ki 'Medusa sözüm olsun öğreneceğim onu' demişti, öğrendi de. Birkaç gün sonra bir yayın açmıştı ama işlerimden dolayı bir türlü girememiştim. Yayının son dakikalarında girip ben geldim demiştim. Hoseok yorumları okurken size yemin ederim yorumu görünce gözlerinin parladığını görmüştüm sonra hoşgeldin Medusa demişti. Şimdi söyleyin bana ben bu güzel çocuğu sevmeyeyim de ne yapayım? O güzel parıldayan gözlerini öpmeyeyim de ne yapayım
O gün ona şarkıyı ezberledin mi diye sordum ve evet dedi ben de söyler misin dedim. Arkadaşı o şarkıtı söyledik başka bir şey söyleyelim dedi. Cidden onun böyle demesine o kadar çok üzülmüştüm ki... Yorum atmayışımdan o bir şeyler anlayıp kameraya bakarak bir kere daha söyleyelim ne olur ki demiş ve şarkıyı söylemeye başlamıştı. Ayrıntı vermeyeceğim çünkü uzadıkça uzar. Şarkı bitince teşekkür etmiştim ve o da gülümsemişti.Ah anıları anlatmayacaktım çünkü girersem bir türlü çıkamam. Dediğim gibi rekor kırmaya çalışıyordu ve ben elimden geldiğince paylaşım yapıyordum insanlar katılsın diye. Öyle de oldu burada da yayını paylaşmıştım ve insanlarda yayınlara katılmıştı
Sonra ne oldu, rekorlarımızı her gün kırdık. 7000 kişi yayına girmişti. O zamanlar çok fazla uğraşmıştık ama şuan onun gözünde o anlar yaptığı bir salaklık olarak gözüküyor.
Günler geçti kendisine sevgili yaptı. Aklı fikri kas yapmakta oldu ve yayınlarını kesti. Cidden görünüş olarak o kadar farklı bir insan oldu ki benim başta tanıdığım o bebek popolu teni yerine hayvan gibi kasları olan birisi geldi.
Üzülmüştüm çünkü aklı fikri kas yapmaktaydı ve dediğim gibi yayınlarını bırakmıştı.Sonra bir şeyler oldu yayınlara geri döneceğim dedi ve birkaç gün sürdürdü bu sözünü.
Sonra bunuda bıraktı.Aylar sonra tekrar yayın açtı ve telefonuma gelen o bildirimi görünce nefes alamayacağımı hissetmiştim. Elim titreye titreye açtım o yayını. Zayıflamıştı ve yüzü gördüğüm eski bebek poposu gibiydi. O gün yorumlarda çok fazla muhabbet etmedik ama sonunda öyle güzel bir hamle yaptı ki hala gider yayının o sahnesini izler ve mutlu olurum.
Çok fazla anımız var mesela yayına konuk olacağımdan tut kamera karşısında bir kızla fingirdeşmesi dahi olsun çok fazla var.
Bunların üzerinden yaklaşık 2.5 yıl geçti ve geçenlerde instagramdan yayın açtı. Bilin bakalım ben ne yaptım. O yayına girdim ve yorumlara hiçbir şey yazmadım. Yayında olduğumu biliyordu çünkü sadece bir kişi vardı ve o kişide bendim. Hani demiştim ya yukarıda beni keşke Medusa olarak tanımasaydı diye işte bu yüzden diyorum. Tanımadı beni. Aylardır her gününü onunla ekran başında geçiren adamı tanımadı. Zaten sonrada kimse yok diye kapadı yayını. Ama kimse değil ben vardım.
Şu an ise doğruyu söylemek gerekirse onu eskisi kadar sevmediğimi düşünüyorum. Sadece içimde onu kaplayan o kadar çok güzel anı var ki onları bırakırsam boşluk olacakmış gibi hissediyorum. Ama aynı zamanda bıraksam bile o boşluğun bir işe yaramayacağını farkındayım.
Şu an gelse konuşalım dese istemem. Nedeni ise ona bağlanmak istememem.
O benim için sadece bir anı.
Bırakmak istemediğim güzel bir anı.
-Yorumlar kapalı-
•
Medusa kadındı kısmına takılmayın. Lakabı Medusa'ydı işte.
İyi okumalar.Ve Taehyung, üzgünüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nepenthe • vhope
القصة القصيرة• bir ekran parçasının ötesinde beni mutlu edebildin •