Richie
Yine şu okulda, lanet bir ceza aldım, şu anda evde video oyunu oynamak vardı, sıçtığımın hocası bir sürü dandiri boktan ödev veriyor sonra bana kızıyor.
Dersin ortasında küfür etmişsem ne olmuş?...
Ve işte, müdürün kapısının önündeyim, gerçekten şu kapıyı çalmak bile ayrı bir işgence.
Kapıyı çalıp içeri girdim ve müdür yine saydırmaya başladı, onun ne dediği benim sikimde bile değildi.
Sadece son lafını duyabildim.
"Cezalısın, okul çıkışında çıkmayacaksın ve sınıfta duracaksın, şimdi çık dışarı"
Lanet olsun, Gerçekten okuldan atılma olmasa yüzüne küfür edip kapıyı çarpar giderdim.
Sonra richie niye yaramaz, niye terbiyesiz, onlar laf atıyor ben bir şey diyormuyum? beyin yoksulları.
Tekrar sınıfıma döndüm, herkes bana bakıyor ve gülüyordu, sırama oturduğumda "kesin lan sesinizi" diye sert bir şekilde fısıldadım.
5 dakika olmadan zil çaldı ve herkes dışarı çıkmıştı, sınıfta tek ben kaldım derken, birden birisi kafama kitapla vurmuştu. Acımamıştı sadece tırsmıştım.
Etrafa 'kim vurdu lan?' diye bakmaya başladığım da yanıma birisi oturdu, kafamı ona doğru çevirdim."Eddie? n'oluyor ?"
"Niye burda mal gibi oturuyorsun ?"
"Annenle görüşmek için bekliyorum"
"Hey, kapa çeneni ve bana öyle seslenmeyi de kes!"
"Hadi ama bunu sevdiğini biliyorum!"
"Hayır, sevdiğim falan yok salak!"
"düzgün küfür de bilmiyor!"
"Biliyorum, sadece... ben senin kadar pislik değilim !"
Tek kaşımı kaldırdım ve yamuk bir şekilde sırıttım.
"bende yedim değil mi ? ana kuzusu olduğunu neden kabul etmiyorsun!"
"Kes kesini! Hep böyle yapmandan bıktım!"
"ne oldu? Ağlayacak mısın yoksa ?"
"SİKTİR GİT RİCHİE !!"
dedi ve kapıdan koşarak çıktı,Hadi ama!
"Eddie dur, şaka yaptım, özür... dilerim"
Galiba biraz fazla ileri gitmiştim, o üzülünce benimde canım yanıyordu ve sanki kalbimden vurulmuş gibi oluyordum, neden böyle oluyor bilmiyorum ama bunu düşünücek zaman değil. eddie'yi bulup ondan özür dilemeliyim yoksa ben bu gece uyuyamayacağım.
Canlaaaaağğğrrr
joispaox horrificloverx ❤❤❤