Yağmur liva'nın ağzından
Ahhh 1 haftadır ona mesaj atmıyorum ve o da bana.neden atsın ki? sonuçta anonimcilik oynayan benim.
Yarım saattir yatağıma yatmış tavanı seyrediyorum ve aynı zamanda kızları bekliyorum.aşağıdan gelen seslerle geldiklerini anladım.
Annemin bağırmasıyla yataktan düştüm"Livaaaaa in kız aşağıya,benim güzel kızlarım gelmiş bekletme onları"ağğh bazen evlatlık olduğumu düşünmüyor değilim.
sitem dolu sesimle"onlar yukarıya gelsiiiiin"dedim.merdivenden gelen bir kaç adım sesinden sonra odamın kapısı hayvan gibi açıldı ve arlena'nın üzerine düşen saadet ile ben gülmeye başlarken arlena bağırmaya başladı"kalk lan üstümden!tabii buldun taş gibi beni hemen atla üstüme"ben arlena'nın sözleri üzerine resmen haykırırken saadet "ne bağırıyon lan hem senin neren taş olsa olsa kafan taş olur"
Arlena amele sümüğü gibi yapıştığı yerden kalkarken göz devirmeyide ihmal etmedi tabiki.ikiside yatağıma oturup bana bakmaya başladı sessizliğe dayanamayıp konuştu saadet"eee neden bizi çağırdın eğer gereksiz bir şeyse seni boğacağıma emin olabilirsin beni uykumdan uyandırmak'da ne ha?"
Offf okul değiştirip bulutun okuluna gitmek istediğimi söyleyeceğim,ama nasıl?ha bide önce hangi okulda olduğunu öğrenmeliyim bu konuda en başarılımız arlena haçkergörl_
"Okul değiştireceğim.bulutu başıboş bırakamam"
Saadet"tamam bizde gelecegiz bizde seni başıboş bırakamayız"bu sözleri ile saadete sıkı sıkı sarıldım.onları çok seviyorum herkezden herşeyden çok."ama bir sıkıntı var"dediğimde ikiside merakla bana döndü ama konuşan arlena oldu"ne sıkıntısı?"Başımı eğip acıtasyon yaparak"hangi okulda olduğunu bilmiyorum"dedim arlena gülerek "sıkıntı bumu?ahh arlena oyuncağı olacak bu"onada sıkıca sarıldım ve sadece kendim duyabiliceğim seste"boşuna haçkergörl_ demiyorum"dedim ama anlaşılan biraz yüksek söylemiştim ki saadet pis pis sırıtıyordu sırıtmak bir insana bu kadar yakışabilir.
**********************************"Çok heyecanlıyım lan"Arlenanın bağırarak söylediği cümleye gülerek yanıt verdim"sen hayırdır lan o senin enişten benden başkası merak edemez onu"bana kırılmış numarası yaparak baktı 'hıh'diyip işine döndü bende güldüm ve onun bilgisayarına döndüm.15 dakikadır falan Araf Bulut'un bilgilerini arıyordu,ama hiç bir sonuç yok.
******************************"Arlenağğğ,terliğin olam giy beni ama bul artıl ya tam yarım saattir senin rakamlarla bakışmanı izliyoruz"sitem dolu konuşmama karşı başını bile çevirmedi.5 dakika geçmeden "buldum"diye bağırdı.heyecanla yerimde kıpırdanıp ona döndüm "knk bu arada hacker'lik yapmadım üstün stalk yetenekkerimi kullandım o yüzden bu kadar uzun sürdü.rakamlarıda nereden fırtlattıysan artık"deyip tekrar bilgisayara döndüğünde 'hadi'dercesine baktım ona oda anlamış olacakki okumaya başladı:
"Araf Bulut Atahan,18 yaşında ama o da lise üçüncü sınıf öğrencisi,annesinin öldüğü yıl sınıfta kalmış.Babası Almanyada yaşıyor.kendisi dayısı ile yaşıyor.veee bomba ve asıl merak edilene gelelim dayısının okulunda okuyor.Soydan koleji. "
Okulundan çok annesi'nin ölmesine takılmıştım.demek o yüzden bu kadar dertliydi o gece ve geride kimsenin olmadığını söylemişti.Ahhh bu çocuğun yaralarının sarılmaya ihtiyacı var,belki benimde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim||UÇURUM||TEXTİNG
Humor"Tüm hakları buluttan düşen minik yağmur damlalarında saklı"