,,Ha nem teljesíted a feladatot,felejtsd el hogy az én helyemet valaha is átveszed. Gondoskodni fogok róla,hogy a tápláléklánc legeslegalján helyezkedj el." Ezeket a mondatok mentek végig az agytekerményeimen. Ha ezt a feladatot elcseszem,nekem vége. Az apám képes lenne tönkretenni,amit kinézek belőle. Ebben legalább rá hasonlítok.
Nem szeretjük ha számításaink máshogy történnek. Igen,ez az apám.-Mindjárt ott vagyunk.-Jelezte Ruggero,ugyanis nekem ilyenkor egy kis idő kell mire elkészülök. Az évek alatt rájöttem,hogy nem vagyok az a spontán ember. Nem szeretem a meglepetéseket.
-Kössz.-mire válaszképpen csak bólintott egyet. Az öltönyömet megígazítottam,és tettem fel magamra egy kissé visszafogott,ám de erős illatot.
-Komolyan! Nem hiszem el,hogy tudsz ilyen lassan elkészülni.- mit sem törődve a mondanivalójával, tovább folytattam a készülődésem. Elvileg a Stoessel család,nem szereti az igénytelenséget. Mindenből a legdrágább és legjobb minőségű kell nekik. Ahhoz,hogy egyeltalán a házba is bejussunk,normálisan kéne kinéznem. Messze áll tőlem az elegáns öltözet,de most a küldetés miatt kivételt teszek.
-Meg különben is,mi az,hogy te leszel a fő testőr,én pedig csak a segéd. Sokkal jobb vagyok nálad Blanco!-Azt elfelejtettem említeni,hogy testőrök leszünk ezekben a "napokban". A nevünk is más lesz,hogy ne buktassuk le magunkat. Vagyis inkább az apámat!
-Ebből is látszik,hogy én vagyok a jobb.
-Na ezt most fejezd be Blanco!
-Most komolyan. Mit akarsz kezdeni azzal a lánnyal? Egy hisztis picsa akinek csak a pénz számít. Tipikus "apuci kedvence".-Rajzoltam idézőjeleket az újjaimmal a levegőbe. Komolyan,nem értem Ruggeronak miért az csaj kell. Gondoskodnom kell róla,hogy Ruggero minél jobban kerülje a csajt,mert a tervünknek végleg befellegzett.
-Egy-két menetre viszont jól jöhet! Legalább nem unatkozok!-kacsintott egyet és folytatta a telefonon való tevékenységét.
-Istenen Ruggero ne legyél ekkora egy balfasz! Az a lényeg,hogy kihasználjuk,nem az,hogy megfekteted. Ne felejtsd el amit az apám mondott!-Kezdtem egyre idegesebb lenni,ugyanis Ruggero néha annyira hülye tud lenni! Néha elgondolkozom azon,hogyan tudok egy légtérben meglenni vele..
-Nem felejtettem el!
-Legalább ezt sikerült megjegyezned!-odafordulok hozzá és kiveszem a készüléket a kezéből.
-Te mégis mi a faszt csinálsz?-üvöltötte torkaszakadtából. Ez nem jellemző Ruggerora,de ő is ugyanolyan hírtelen haragú mint én.
-Ha figyelnél rám,akkor még mindíg nálad lenne.
-Na mondjad mit akarsz!-Fekesleges tagadnom,de Ruggero túl jól ismer. Ilyenkor kénytelen végighallgatnia,mert akkor többet nem látja ezt a kütyüt.
-Nevet kell változtatnunk,hogy ne ismerjenek fel.-kezdtem bele.
-Na nem mondod?!-flegmázott tovább.
-Ruggero végighallgatnál,vagy a telefonod inkább az aszfalton kössön ki?
-Mondjad!-megforgatta a szeméit és várta,hogy folytassam amit elkezdtem.
-Na szóval,már kitaláltam a neveket. A te neved Ruggero Paccini, én pedig Jorge Vargas leszek.
-Ezt most te se gondoltad komolyan?-kérdőn felvonta a szemöldökét,és értetlenül nézett rám.
-Ezt már eldöntöttem Pasquarelli.
-Ennél gázabb neveket életemben nem halottam.-mormogta.
-Hogy mondod?-kérdeztem idegesen.
-Semmi.-köhintett egyet-mostmár visszakapom?-nyújtotta a kezét a márkás készülékért.
-Nesze!-odadobtam neki,mintha csak egy rongy lenne. Igazából engem sosem érdekelt a márka,ellenben Ruggeroval. Az a lényeg,hogy jól működjön.
-Megérkeztünk!-megszólalt apám egyik sofőrje.
-Na kezdődik!-mormogom lehangoltan.
-Csapassuk!-becsapta az ajtót Ruggero.Itt még nem sejtette egyikünk sem,hogy sok minden meg változik.
Sziasztok! Előre is szeretném leszögezni,hogy ebben a történetben itt-ott előfordulnak a trágár szavak! Ha ez téged zavar vagy esetleg nem tetszik,akkor ez nem a te történeted! Remélem elnyertem a tetszéseteket!
Kérlek titeket 🌟 és komment formában jelezzétek,ha szeretnétek ebből a történetből újabb részeket olvasni. Sokat segítene a támogatás,hiszen nemtudom,hogy nektek tetszik-e vagy sem! Nagyon hálás lennék tényeg! Köszönöm!~Puszi: ~Író
YOU ARE READING
Váratlan Érzelem /Jortini ff.
Fanfiction,,-Blanco,Vargas vagy akárki is vagy,azt akarom hogy takarodj az életemből. -Én pedig azt akarom,hogy az életem része legyél. Veled akarok kelni minden reggel,és minden este veled lefeküdni. Hallani akarom az agyali hangod minden egyes nap. Át akarl...