Новенька в будинку

3.7K 99 4
                                    

Сьогодні субота . Я прокинувся сам по собі. Мені ніхто не заважав і ніхто не будив. Я пішов себе приводити доладу, але почув чійсь жіночий голос на кухні. Це не була мама. Хоча в діалог вона участь брала. Це був ніжний голос.

Я непомітно спустився на перший поверх і почав підслуховувати. Якщо чесно то я толком нічого не зрозумів.

Я вирішив не заходити на кухню. Але з кухні вийшли. Мама і ще якась мила дівчина. В неї було довге русяве волосся зелені очі та вона була дуже низентка та худенька. В руках вона тримала не великий рукзак, а одягнути вона була в джинсовий сарафан та білу футболку.

- Марк, знайомся це Енеонора. Елеонора, це мій молодший син Марк. - познайомила нас мама. Якщо чесно я нічого не розумів. Хто вона і, що їй потрібно.

Pov Elya

Я вже біля будинку місіс Мері. Я така рада, що вона мене візьме під свою крило. Мене вже давно ніхто не чекає вдома.

Я поступала в двері і мені одразу відчинила вона з усмішкою.
- Проходи. - сказала Мері

Ми почали знею обговарювати дуже серьозні речі. Після вона вирішила провести мене в кімнату. Але до нас вийшов нас зустрів Марк. Я його пам'ятаю. В дитинстві ми дружили. Колись він мені подобалася, але це колись.

Він був в піжамі з розпатланим волоссям. Тоді місіс Мері сказала:

Марк, згайомся це Енеонора. Елеонора, це мій молодший самозакозаний - син Марк.

Майже дорослі (+18)Where stories live. Discover now