Зустрічаємось

1.8K 73 2
                                    

Вона посміхнулася. Чесно кажучи не знаю я навіщо її поцілував. Мені просто хотілося відчути смак її губ.

Я взяв її за руку і подивився на місто. Вже було темно. Місце так гарно сфітилося ліхгариками. А Еля дивилася в низ. Я гнялув на зірки і замінив сузір'я. Я показав його Елі.
Вона посміхнулася та заклала волосяний за вухо.

Через декілька хвилин ми вирішили піти до дому.
Дивно, але всю дорогу назад до дому ми ішли мовчки. Вона не сказала ні слова. Лише дивлася від ноги та посміхалася.

Коли ми прийшли до дому в мами почався допрос. Пока Еля буда в душі вона в мене випитувала про все в подробницях як подруга. Я не зміг їй сказати правду. Тому просто розповів, що ми знею просто гуляли.

Я ніяк не міг заснути. Я лише думав про поцілунок. Мені було цікаво, що вона про це думає. Коли я думав, що це було просто так без причини і, що вона мені не подобаєтся. В голові моїй  вискакували" її картинки, деякі моменти. Як вона смієтся, як вона плаче. Тоді я зрозумів, що я не на шутку закохався в її посмішку, очі та губи.

На наступний день...

З ранку ми з Ельой майже не розмовляли. Ну точні я до неї говорив, а вона лише ківала та коротко відповідала. Це не було схоже на те, що вона засмучена. Навпаки вона посміхатися щиро.

В школі я обговорював її з друганами. Я говорив про те яка вона мила і водночас сексуальна. І те, що я не знаю як їй зізнатися.
Тоді вони мені дали пораду.

Після 7 вечора...

Ми з Ельою знову пішли гуляти. Я її в привів на дах однієї з квартир там було досить беспечно.
Там був столик з їжею та вином та бучет троянд.

Я їй її подарував, а вона покрилася червоним румянцем.

-Це перші квіти які мені дари хлопець... - сказала вона.
- Не вірю. Ти ж така... Чому? - я
У відповідь вона лише підняла плечі.

Ми знею сіли за столик і їли пасту пили вино та розмовляли. Коли вже стемніло ми бідійшли блище до даху та дивилася на небо тоді я сказав.

- Знаєш с того часу як ти з'явлася в моєму житті я став не схожий на себе. Всі ці поцілуночки, квіточки та прогулочки були не для мене. Але я зрозумів, що я не шутку закохався в тебе. Можливо це прозвучить банально, але ти будеш моєю дівчиною?
- Знаєш я ніколи не відчувала такі емоції до однієї людини. Це і ненавість і кохання? Можливо це також прозвучить банально, але так...

Я від радості зацілував її...

Майже дорослі (+18)Where stories live. Discover now