Дивна вона. Я ж не поводю себе так як вона казла. Я до неї нормально ставлюсь. Просто трішки шкода. Цього разу я вирішив не відповідати грубо.
- Да ні, я не ставлюсь до тебе як до дитини.- спокійно відповів я.
- От бачиш? Ти навідь не можеш мені грубо відповісти. А день тому ти на мене накричав. Ненавиджу коли мене жаліють!- сказала Еля.
- Добре, мені тебе дійсно жаль, але не ображайся. Війди в моє положення. Я не хочу до тебе погано відноситись. - склав я.
- Добре, тоді давай так. Ти не будеш мене далі жаліти. Будем робити вигляд ніби я сама звичайна. - запропонувала вона.
- Добре... Може тоді погуляємо? - запропонував я.
- А давай. Я іду збиратися. - сказала Еля і пішла на другий поверх. Я теж вирішив піти переодягатися.Залишився лиш в одних джинсах як в кімнату хтось зайшов.
Pov: Elya
Ми зним домовилися і він запропонував мені погуляти. Я зраділа і пішла одягатися. Відкривши шкаф я засумувала. Я незнала, що мені одягнути. Куда ми підемо? І в чому мені буде зручно. Тому я вирішила запитати у Марка.Я підійшла до його кімнати яка не була закрита. Була велика щелина. Я побачила Марка який був напів голий. В нього таке накачане тіло... Так про, що я. Забувши постукати я зайшла в кімнату і він швидко обернувся.
- Ей, а постукати? - склав він.
- Ну ти ж такому правилу не підчіняєшся. - відповіла я. Я старалась не дивитися на нього та на його тіло і він це помітив і швидко взяв футболку.
- Щось хотіла? - запитав він.
-... Мм... Так, так хотіла! - почала тупити я. Тому, що задивилась як він одягає футболку. - Де саме ми будемо гуляти щоб я знала, що вдягнути.
- Одягнися зручно. Я тобі покажу одне місце...
-Ок