Capitolul XVI - ...

21 0 0
                                    

Era începutul lui 2017, urma să fie un an important pentru mine. Trebuia să dau bac-ul, să mă mut la București în sfârșit cu iubita mea.. să mă înscriu la o facultate și să încep un nou capitol din viața mea, unul frumos. Din păcate schimbările inevitabil apar când nu te aștepți și nu a fost așa cum mi-am dorit eu.

Am început să merg la meditații. Singura mea problemă să nu iau bac-ul era matematica însă mă gândeam că găsesc eu o soluție să fac ceva și să il iau.

Mergeam la meditații de 2 ori pe săptămână, mergeam la școală.. și era totul relativ ok. Singura problemă majoră era că riscam să rămân corigent la matematică pentru că nu aveam note însă doamna profesoară a făcut un "pact" ..a spus că cine ia minim 4 la teză intră în bac. Am luat 6 însă nu s-a ținut de promisiunea aia și și-a schimbat cuvintele... m-a lăsat corigent. Well.. asta nu era o mare problemă pentru că știam că sunt în stare să iau orice corigență la matematică și tot aș fi intrat la o facultate chiar dacă pierdeam prima sesiune de bac... dar a mai apărut ceva.. la care nu mă așteptam.

În perioada asta (Ianuarie-Martie) iubita mea se schimbase mult.. aveam certuri tot mai dese.. mă deranja că începea să iasă aproape în fiecare seară și pentru mine nu își mai făcea timp și efectiv îi simțeam lipsa.

Pe 17 martie 2017 am împlinit 2 ani de relație.. mă bucuram că a durat atât însă eram oarecum afectat de certurile alea. Mi-a dat un mesaj foarte frumos în care îmi spunea că era fericită că încă eram împreună și că nu a vrut să ne despărțim..

După "ziua noastră" s-a schimbat total. Nu știu care a fost motivul.. ea mereu a spus că eram prea insistent și aveam certuri mici care se transformau în certuri monstru de la cele mai banale motive. Nu își mai făcea deloc timp pentru mine. Vorbeam tot mai puțin.. doar noaptea când își mai amintea de mine, îmi răspundea sec la mesaje și eu efectiv nu știam ce să fac.

Toată perioada asta a durat cam 2 luni.. în timpul ăsta ea își vedea de viață.. simțeam oarecum că încerca să mă scoată din viața ei însă nu renunțam așa ușor. O iubeam enorm.. chiar dacă se purta urât. Mă gândeam că e doar o perioadă mai neagră însă nu avea să fie așa.

Pe la jumătatea lui Mai a venit în București la o prietenă în vizită și mie nu mi-a spus.. mi-a spus doar să vin in București că nu voi regreta.. voia să mă vadă însă chiar nu am reușit să ajung pentru că mi-a spus cu 2 zile înainte și efectiv nu aveam cum să plec la sora mea atunci.

Au mai trecut 2 săptămâni de certuri și într-un final ne-am despărțit. Cam pe 29 Mai avut o ceartă super urâtă. Nu mi-a răspuns toată ziua la telefon și am început să o sun în continuu. Mi-a spus că a fost cu un prieten la mall și de asta nu mi-a răspuns. Atunci am făcut oarecum o criză de gelozie și ne-am certat foarte rău... și ne-am despărțit.

Nu credeam că este o despărțire permanentă ci doar ceva de moment care o să treacă rapid însă nu avea să fie așa. Avea să se schimbe totul. Fix după despărțirea aceea a venit mama ei în țară, eu m-am mutat la sora mea să fac meditații pentru Bac și.. nu mai puteam să fim noi.. dacă abia vorbeam când eram împreună pentru că nu își făcea timp pentru mine.. din moment ce eram amândoi limitați de timp nu mai vorbeam aproape deloc la telefon.

Eu stăteam la sora mea.. făceam meditații la matematică, ne certam în fiecare zi. Era o persoană foarte stresantă și se lua de mine din orice..
Aveam multe pe cap.. eram stresat de sora mea și de mama pentru meditații, eram trist că nu mă mai puteam întoarce acasă că ai mei au vândut apartamentul pentru că nu mai locuiam acolo.. că nu urma să mă mai mut înapoi la Slobozia însă cel mai mult mă afectase despărțirea de iubita mea.

ChangesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum