Episode 23

367 33 4
                                    

Other side...
Baekhyun side😂😆😂😆😂

Baekhyun pov....

Aduhai aku ingatkan dapat lah cuti ke enn waktu² tengah broken ni,last² ada lawatan kerja kat Busan lah pulak haihh kenapa aku jugak yang kena〒_〒(aigoo oppa ni tak baik malas😂)

Hmm broken?Aduh..apa aku fikir ni dah² lupakan jela aigoo baik sikit,dapatlah selesaikan tugasan cepat, nanti dapat lah aku jalan² kat Busan tu kejap..

Wahh tak sabarnya,dah lama aku tak jejak kaki kat sana, kalau bukan sebab hal kerja aku takkan pegi sana pun kalau hari² biasa, sibuk sangatlah katakan..

Sebenarnya takdelah sibuk pun,kat pejabat tu pun bukan buat apa sebenarnya, cuma tandatangan itu ini je, dan sekarang ni pun kena tandatangan je.. Sampaikan aku pun terpaksa lah merajinkan diri bawak diri ke Busan ノ( º _ ºノ) semata² untuk tandatangan je..adakah anda rasa ini berbaloi untuk dibuat?

Ini memenatkan,tapi takpela bolehlah jalan² lepas tu,tapi macam tak best pulak sorang² baik aku ajak Chanyeol,harap² budak tu tak sibuk...

Baekhyun:Chanyeol-ahhh~

Chanyeol:Eee kau ni..Nak apa hah aku sibuk ni,maklumlah dah jadi pengarah syarikat (yela chan 🙄)

Baekhyun:Ala sibuk ke? Eh jangan nak tipu kau ni nak sibuk pasal apa je hah.. Tak pernah² aku nampak kau sibuk macam ni, biasanya semua kerja bukannya kau yang buat pun..

Chanyeol:😂Dah tahu ke, hahaha yela² dah dah habis terbongkar,kau ni pun jagalah sikit..

Baekhyun:Hahah mian²,wahai semua Chanyeol adalah seseorang yang sangat³ rajin okay

Chanyeol:*kembang hidung kena puji 😂*Hah kenapa kau call aku ni?

Baekhyun:Takdelah aku ada lawatan kerja (lebih kurang) kat Busan ni,disebabkan kau free aku ajaklah, nak tak?

Chanyeol:Ehh bila masa aku kata aku free, tapi kau dah ajak aku pun setuju jela( ̄3 ̄)

Baekhyun:Ngehhh~~ haha kejap lagi aku ambik kau okay so bersiaplah dulu, cepat sikit kau tu kalau bersiap dahlah lambat..

Chanyeol:Manada eishh kau ni~_~ ..

Aku mematikan telefon bimbit ku dan terus pergi bersiap, hahahah sebenarnya aku pun tak bersiap lagi

Maklumlah baru bangun,sebenarnya malas ni sekarang ni~nasib si capang tu ada kalau tak bosannya lah nanti

Tq capang~aku sayang kau hahahaha😂,aik aik jgn nak fikir lain ye semua..

Baekhyun pov end...

Baekhyun pun masuk ke dalam tandas dan kamar mandi, aikk? okay² dia pergi membersihkan dirinya (susah btul nak cri ayt sesuai 😂)

Setelah beberapa minit kemudian, akhirnya Baekki keluar dengan mengenakan pakaian yang berupa sut, wahh kelihatan sungguh segak dan bergaya

Baekhyun memandang cermin di hadpannya, Wahh tidak tersangka terdapat seorang putera dari kayangan dan sangat bersinar di hadapannya (apa aku merepek 😂)

Tidak lupa jugak dia membetulkan rambutnya,dan mencalik sedikit eyeliner pada mata kuyunya (😂sebenarnya takyah pakai pun dah cukup lawa mata tu)

Setelah mengambil pakaian gantian,dia bergegas mengambil kunci kereta dan menuju ke ruang parkir untuk ambil keretanya

Baekhyun meluncur(dengan kereta ye 😂) laju keluar dari perkarangan apartmen menuju ke rumah Chanyeol

Sampai di hadapan rumah si Chanyeol,ingatkan dah ada kat depan pintu

Mysterious Girl (COMPLETED) Where stories live. Discover now