Episode 2

942 77 2
                                    

Selepas Ji Hyo masuk ke dalam biliknya seorang namja keluar dari bilik tadi.Namja itu telah dapat menyangka apa yang akan dia lihat pada pagi itu.
Ternyata sangkaannya tepat terdapat sekotak susu berserta nota yang dilekatkan pada kotak susu tersebut.Namja itu tahu apa yang akan dilihatnya  pagi itu kerana sejak dia pindah ke apartmen itu dia sering mendapat susu tersebut.

Selepas itu namja tersebut masuk semula ke dalam biliknya.Di dalam biliknya namja itu tertanya-tanya kepada dirinya sendiri
Namja:(mengelamun)Siapalah yang bagi susu ni??(bisik hatinya)

Author pov:
Mesti semua tertanya-tanya jugak kan siapa sebenarnya namja ni??okay namja tu sebenarnya adalah Baekhyun
Hahaha sebenarnya siapa yang misteri ni 😂??

Author pov:Mesti semua tertanya-tanya jugak kan siapa sebenarnya namja ni??okay namja tu sebenarnya adalah Baekhyun Hahaha sebenarnya siapa yang misteri ni 😂??

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Okay sambung balik citer tadi

Author pov end:
.
.
.
.

Selepas Baekhyun tersedar dari lamunanya dia melihat jam dan jamnya telah menunjukkan tepat pukul 8:30 pagi.

Dengan terkejutnya Baekhyun terus berlari ke bilik air untuk membersihkan dirinya. Kerana dia tidak mahu terlewat untuk temu janjinya pada pukul 9 pagi nanti.(lagi 30 minit je😥 haihh dia ni)

Setelah siap memakai pakaian dia bersedia untuk keluar dari rumahnya.Sebelum keluar dari rumah Baekhyun tidak lupa untuk memasukkan kotak susu tersebut ke dalam peti sejuk. Selepas itu dia terus menyarungkan kasutnya dan terus berlari keluar ke tempat meletak kenderaan  agar tidak terlewat ke temu janjinya.
Sampai sahaja di keretanya Baekhyun segera memasuki keretanya dan menuju ke sebuah Cafe yang terkenal di Seoul.

Sasampainya Baekhyun di sana dia mencari kelibat seseorang kemudian setelah melihat ke sekeliling dia akhirnya jumpa orang yang dicarinya.

Dia menuju ke arah Yeoja yang sedang duduk di salah satu meja di cafe itu .Kemudian Yeoja yang ternampak kelibatnya melambaikan tangan ke arahnya sambil tersenyum  

Kemudian Yeoja yang ternampak kelibatnya melambaikan tangan ke arahnya sambil tersenyum  

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Baekhyun duduk di atas kerusi dihadapan Yeoja itu dan berkata

Baekhyun: Maaf saya lambat awak  tunggu lama sangat ke??Mianhei..

Yeoja: Aniyo..Gwenchana

Baekhyun: Kalau macam tu 
Seolhyun dah order ke??

Seolhyun:Hmm belum lagi Seolhyun tunggu oppa dulu baru Seolhyun order

Baekhyun:Kalau macam tu biar oppa yang order ye..

To be continued...

Rupanya Baekhyun dah ada yeojachingu..Aigoo maknanya Jihyo hanya bertepuk sebelah tangan ke apa akan jadi seterusnya??Baiklah nantikan sambungannya..Harap korang bersabar..
Maaf kalau ada typo ye haha..

Mysterious Girl (COMPLETED) Where stories live. Discover now