Episode 39

235 20 0
                                    

Harini Jihyo balik sendirian sebab Baekhyun ada temu janji dengan seseorang klien kat luar

Baekhyun:Hyo..mian harini sy tak dapat teman awk balik sebab sy ada temujanji lain..

Jihyo:Aigoo haha gwaenchana.. Bukannya berharap pun awk blik ngan sy setiap masa..

Baekhyun:Elelele jgn nak tipu sy tahu awk rindu kat sy..

Jihyo:Eishh takdenya!

Baekhyun:Hahaha yela..annyeong~~~

Jihyo:bye

Baekhyun mengeluh sedikit setelah perkataan annyeong diucap.. Ntah kenapa dia rasa macam tak sedap hati..

Sejujurnya dia rasa risau jugak dengan Jihyo.. Takut jadi apa² kat dia.. Kalau boleh nak je dia batalkan temu janji tu tapi.. Sudah tentulah telinganya akan dicuci oleh appanya nanti (😂)..
.
.
.
.
.
.
.
Jihyo side..

"Rasa pelik pulak balik sorang ni.. "kata Jihyo dalam hati.. Mana taknya biasanya dia akan balik dengan Baekhyun.. Huhu JiEun pulak?

Dia tu kena kerja lebih masa lah pulak harini.. Tula orang suruh siapkan kerja lagi awal tapi taknak..mana taknya kena tahan hahaha sian..

Jihyo menapak satu demi satu.. Dah lama tunggu tapi bas tak sampai² haihh.. Jadi Jihyo memutuskan untuk pergi kedai dahulu..

Tapi ntah kenapa malang betul nasib dia harini.. Boleh pulak bas tinggalkan dia.. Lama sangat takleh cepat sangat pun takleh.. Jihyo mengeluh kasar..

Agak marah sikit.. Disebabkan lama lagi bas seterusnya nak datang dia ambil keputusan untuk jalan kaki jela.. Naik teksi..agak mahal.. Nak jimat terpaksalah kan..

Jihyo berjalan bersendirian.. Tiba² rasa seram sejuk.. Kenapa kawasan ni begitu sunyi harini?Jihyo tertanya² sendiri..Tiba² perasaan tidak sedap hati muncul..

Jihyo merasakan yang ada orang sedang mengikutinya dari belakang.. Langkahnya semakin dipercepat tatkala kelibat orang itu semakin dekat dengannya..

Bahu Jihyo disentuh oleh seseorang.. Dengan pantasnya Jihyo memukul orang tersebut..

??:Aduhh!

Jihyo:Oppa???

Jin:Apa Hyo ni pukul² sakit tahu tak..

Jihyo berasa risau apabila dia melihat org yg disangka penjahat tu rupanya Jin..

Jihyo:Ehh Jin oppa.. Mianhei²😭..Hyo tak sengaja ingatkan penjahat mana tadi nak serang hyo..

Jin:Ishh kamu ni pun agak² lah..penjahat apa pulak.. Manade penjahat sehensem oppa ni

Jihyo:Ishh tula oppa sape suruh sergah Hyo camtu.. Mana taknya terkejut 😐

Jin:Haha mian.. Tapi kenapa Hyo jalan sorang² ni bahaya tau!

Jihyo:Ala nak buat camane yg lain sebok nak taknak kenalah balik sorang..

Mysterious Girl (COMPLETED) Where stories live. Discover now