Guru Matematik mereka masuk ke dalam kelas dan menghentikan suasana riuh rendah di dalam kelas.Sepanjang waktu Matematik Mark langsung tidak menumpukan perhatian kepada gurunya tetapi pada Hye rin.
Kringgg
Bunyi loceng yang menandakan tamatnya waktu sekolah telah berbunyi.Mark mengajak Hye rin untuk berjalan balik bersama.Walaupun Mark dan Hye rin berasal daripada keluarga kaya mereka lebih suka berjalan kaki balik.
Mark POV
'Aku harap sangat dia setuju.Aku nak gembirakan dia.Aku tau dia ada masalah tapi dia tak nak bagitau aku.'
'Okey.'Jawab Hye rin.Aku akan pastikan takde siapa sakiti dia.Mark POV End
Selepas keluar je dari kelas Hye rin dapat melihat ramai yang menjelingnya dengan pandangan maut.Nampaknya masih ramai yang menyalah anggap bahawa Hye rin dan Mark bercinta.
Mark mengajak Hye rin untuk pergi shopping bersamanya dan Hye rin pun bersetuju.
[Di Shopping Complex]
'Nah untuk awak.'Kata Mark sambil menghulurkan ice cream vanilla kepada Hye rin.Hye rin mengambilnya dari tangan Mark.'Thank you,'kata Hye rin dengan senyuman yang menggoda.
Mark yang ternampak ada sedikit kesan comot di bibir Hye rin pun mengelapnya Hye rin sambil berkata 'Ada kesan comotlah.'Jarak mereka kini hanya satu inci.
Mark tidak mampu menahan diri lalu terus mengucup bibir Hye rin yang gebu itu.Walaupun Hye rin terkejut dengan tindakan Mark itu dia tetap membalasnya balik.
Nanti saya sambung bila ada masa.So tunggu ya untuk Chapter 5 nanti.😊
YOU ARE READING
[C] Love Letter (MALAY FF)
FanfictionAku tak akan pernah suka kau,Mark!Kau ingat aku tak meluat ke? Nanti kau pun akan curang bila jumpa perempuan lebih cantik kan? #FanficEA18