Mark POV
'Rin cepatlah sikit.Rin ingat semua
orang akan tunggu Rin ke?'Aku menjerit memanggil Hye rin untuk turun.Ya hari ini merupakan hari dimana kami akan pergi ke Jeju Island.'Sekejap lah Rin tengah bersiap.Awak tunggu dalam kereta lah dulu.'Biasalah orang perempuan kalau bersiap mesti lama.'Tunggu jelah Mark.Eomma kamu tu pun tak siap lagi.'Appa tiba-tiba je muncul.
Nampaknya bukan Hye rin seorang yang tak siap lagi,Eomma pun tak siap lagi.Ouhh lupa nak bagitau yang Hye rin sekarang tinggal dengan family aku sebab Eomma ngan Appa dia sedang menguruskan syarikat family diorang kat New York.
'Haih terpaksalah kita tunggu kan Appa?'Aku berbual dengan Appa dululah sebab mesti diorang berdua lambat ni.'Yelah nak buat macam mana.Hye Rin dengan Eomma kamu tu sama je.'Betul.Dua-dua pun suka berdandan lebih-lebih.
'Kitorang dah siap.'Akhirnya setelah satu jam menunggu.'Ish pakai biasa-biasa je tapi bersiap bukan main lama.'Hah dah mula dah Appa membebel ni.'Suka hati sayalah!'Eomma pun sama tak suka mengalah.Aku jugaklah yang kena hentikan.
'Dah lewat ni jomlah pergi.'Nasib baik diorang berhenti perang mulut kalau tak sampai mati pun tak sudah rasanya.'Appa bawak kereta.'Wah bagus tak payah aku letih-letih.
'Mark kamu duduk sebelah Appa dalam kereta ye biar Eomma kamu berbual dengan Rin.'Appa menghancurkan rancangan aku nak bersweet-sweet dengan Rin.
'Ok.'Pendek je aku jawab.Hancur mood.'Awak ni biarlah Mark duduk dengan Rin.'Eomma mesti perasan yang aku tengah sedih.'Takpelah Eomma,Mark ok je.'Akhirnya Eomma mengalah.
Mark POV End
______________________________________
SkipHye rin POV
Sampai jugak akhirnya.Akibat aku tidur aku tak perasan yang kitorang dah sampai.'Dah ambik barang-barang korang lepastu pergi check in hotel.'
Berat gila beg aku.Apalah aku bawak sampai berat macam ni.'Biar aku je yang bawak.'Wah Mark rajin pulak nak tolong angkat beg aku yang bagai berisi gajah ni.
'Thanks.Jomlah kita pergi check in.'Aku harap sangat bilik aku cantik.'Ok.'Eomma dengan Appa pun dah pergi.'Saya ada tempah dua bilik.'Wait what Appa tempah dua bilik je habis aku ni macam mana.
'Ouhh sekejap ya saya akan ambilkan kunci bilik tuan.'Aku tengok Mark,Mark tengok aku.'Appa Rin nak tidur kat mana kalau macam tu?'Appa senyum macam ada something.
'Rin tidurlah sebilik dengan Mark.'Appa dengan Eomma ni dah kenapa tiba-tiba je minta aku tidur sebilik dengan Mark.'Appa ni biar betul?'Tengok tu Mark pun terkejut.
Muka merah pulak tu.Nampak sangat malu.'Apa salahnya nanti bila korang kahwin tidur sebilik jugak kan.'Hebatnya ayat Eomma.Tak pasal-pasal aku dengan Mark blushing.
'Ni kunci bilik Encik.'Penyambut tu tersenyum tengok aku dengan Mark.Apalah yang perempuan ni fikir.'Jomlah.'Mark tarik tangan aku.
'Saya tidur atas sofa,awak tidur atas katil.'Bila sampai je kat bilik Mark terus kata macam tu.'Takpelah awak tidurlah atas katil biar saya je tidur atas sofa.'
Aku ni still tahu adab.Aku tak naklah susahkan dia.'No,no,no.'Woah bila dia sebut no tu teringat pulak aku kat lagu BTS N.O.Apalah masalah aku ni.
Saya buat setakat ni je kot dulu.Sorry sebab lama tak update.Sibuk sangat sebab saya dah start pergi tuisyen.Dahlah sekolah balik lewat.Jangan lupa vote and comment.😘
YOU ARE READING
[C] Love Letter (MALAY FF)
FanfictionAku tak akan pernah suka kau,Mark!Kau ingat aku tak meluat ke? Nanti kau pun akan curang bila jumpa perempuan lebih cantik kan? #FanficEA18