Chapter 16

26 5 7
                                    

Hye Rin POV

'Wah,cantiknya taman ni.'Tak cayer aku ada taman cantik macam ni.Macam secret garden pulak aku tengok.'Tapi tak cantik macam jagi.'Damn.Mark ni memang sengaja nak buat aku blushing.

'Elehh,puji sikit dah blushing.Macam mana lah lepas kahwin nanti.'Pehal tetiba sebut pasal kahwin ni.'Tak semestinya saya akan kahwin dengan awak.'

'Saya takkan biarkan awak jadi milik orang lain.No way.'Alaa sayangnya Mark kat aku.'Awak...haritu Jackson ada kata'Aku tak habis cakap lagi dia dah potong.

'Tak perlu hiraukan dia.Dia bagi awak fake love jer.'I'm so sick of this fake love,fake love,fake love.Hahaha.BTS lagi.'Mesti awak tengah nyanyi lagu Fake Love kan???'Tahu-tahu jer.'Ofc.Lagipun takkan dilupakan Jimin ku.'

'Saya lagi hensem dari mamat ketot tu okay.'Suka hati dia je hina bias aku.'Jimin lagi hensem!!!'Dan akhirnya kitorang bergaduh.Lama jugaklah.

Tiba-tiba dia kata benda ni.'Suga lagi hensem.'Nape tetiba Suga ni.'Minat Suga enn.'Terbongkar sudah.'Bias jer.'Wow minat BTS jugak dia ni.Selama kitorang couple aku tak pernah tahu benda ni.

'Suga tu pun pendek jugak.'Haha kena kau sekarang.'Tapi Jimin lagi pendek.'Pergaduhan bermula sekali lagi.

Okay author akhirnya update walaupun author malas.And thank you pada yang selalu support ff ni.Jangan lupa vote n comment😘

[C] Love Letter (MALAY FF)Where stories live. Discover now