Chapter 17

20 3 3
                                    

Sekarang ni aku berfangirling and Mark pulak tengah fanboying.BTS lah apa lagi.'Waiting for you Anpanman....'Haihh suara tak sedap tapi ada hati nak nyanyi lagu Anpanman dahla part Jimin.

'Ha kutuk kita lagi.'The heck betulla dia ni.Dia dengar lagu Anpanman,aku pulak lagu Magic Shop.Aku memang tergilakan lagu ni.'So show me,I'll show you.So show me,I'll show you.So show me,I'll show you...Show you,Show you.

Damn.Ternyanyi depan dia pulak.'Mengata orang dia pun nyanyi jugak.'Sinisnya dia kata.Riakkk.'Dahla.Saya malas nak gaduh ngan awak.'Aku jugak yang kena mengalah enn.

'Jagi tengok ni!!!'Pehal kau ni jerit kuat-kuat hah?!!Aku sebelah kau bukan kat luar negara.'Ada apa?'Aku dari dulu sampai sekarang duduk tunjuk diri aku yang fake punya.Aku ayu je depan semua orang.

'Ni!Awak kenal Wanna One kan?'Ofc.Group no.3 aku minat tu.'Kenal nape?'Dia nampak terkejut dari tadi.'Diorang nak disband.'Jelas sekali aku ni masih jauh untuk jadi seorang Wannable.

'Omo!Jinjja?Nasib baik BTS tak.'Nak nangis wehh.
-----------------------------------------------------------
Author:Saya faham perasaan awak.*Menangis dengan Hye Rin*

Hye Rin:Tak sangka dah tak boleh tengok diorang sebagai satu group dah!!!

Author:Kan bagus kalau ni mimpi!

Hye Rin:Wanna One akan tetap dihati saya,Author dan Wannable,right???

Author:Yup.So buat masa sekarang ayuh support diorang sepenuh hati!

Wanna One:OMG.Terharu titew.Komapda korang.SARANGHAE!!!
-----------------------------------------------------------
Okay Author harap takda yang terasa hati sebab Author masukkan pasal Wanna One.Author sendiri pun still tak leh move on.#Jangankecamauthor.Jangan lupa untuk vote n comment 😘

[C] Love Letter (MALAY FF)Where stories live. Discover now