Chapter 19

27 4 2
                                    

'Eomma,Appa bogoshipda!!'Aku terus gi peluk eomma n appa bila sampai.'Aigoo,dahlah.Malu je.'Hehehe.'Ah,Donghyuk,Yeri masuklah.'Eomma terus ajak diorang masuk.Yelah tetamu kan.

'Ne, kamsahamnida.'Mark tengah buat apa dengan mp3 player tu?La dengar BTS Idol.Aku pun terus tarik sebelah earphone tu.'You can't stop me lovin myself!'Aku ngan Mark nyanyi serentak part Jimin.

'Gi lah nyanyi part Suga rap.Menyibuk je.'Jimin punya bahagian maknanya aku lah yang kena nyanyi.Dia tu minat Suga.'Nyanyi je tu pun nak marah.'

'Rin,Mark mari masuk.Dahla duduk kat luar.'Lepas Appa panggil kitorang berhenti gaduh.Sekarang ni kalau readers semua perasan kitorang selalu gaduh sebab BTS.

'Coming.'Elehh buat gedik pulak dia ni.'Okaylah kitorang nak straight to the point terus.Kitorang rasa Mark dengan Rin dah couple lama sangat.Jadi saya rasa nilah masa paling sesuai untuk diorang berdua kahwin.'

Wait what?!!'Kami berdua setuju.'Eomma!Appa!Nape setuju?Rin tak bersedia lagi.'Mark?Rin?Apa jawapan korang?'Jangan lah tanya.'Mark............

Hah?Apa sambungannya?Esok Author publish.And Author dah pasti.Chapter 20 akan jadi last.Dengan itu tamatlah sudah Love Letter.Jangan lupa vote n comment 😘

[C] Love Letter (MALAY FF)Where stories live. Discover now