Chapter 11

24 7 7
                                    

Still Mark POV

Rin ni sweet sangatlah.Dia cuba nak goda aku ke apa dress yang dia pakai nampak hot jer bila dia pakai.Aku terliur tengok dia.'Apa yang awak tengok tu,hah??!'Eh dia perasanlah pulak.

'Mana ada apa-apa'Yeah kalau aku mengaku nanti tak pasal-pasal aku kena panggil byuntae untuk kali yang kesejuta.Aku ni melebih-lebih jer kerja.'Awak termenung apa lagi tu?Eomma n Appa dah panggil tu.'

'Tak termenung pun.Saya pun dah lapar ni.'😃Muka aku bila nampak makanan happpy gila.'Lambatnya korang ni.Buat apa kat dalam hotel room tu?'Eomma punya soalan tu nampak sangat yang dia nak something terjadi.

'Takde pape pon eomma.Cuma ada orang tu sibuk berkhayal jer keja dia.'Rin ni nak sindir aku lah tu.Rileks la aku tak terasa pun,sayang.'Makanlah.'Appa pun tersengih macam kerang busuk aku tengok sebijik macam eomma.Suami isteri nak buat macam mana kan?

Masa makan tu aku hampir tercekik makanan yang aku tengah makan sebab appa tanya soalan gila.'Bila Mark dengan Rin nak kahwin ni?Appa dah tak sabar.'Appa janganlah buat Rin n Mark tercekik.Mark merayu.
-----------------------------------------------------------
Mark:Hampeh gila author ff ni.Dia buat aku nampak sengal.

Author:Biarlah author bukan suka Mark pun.Authorsuka pada Jinyoung je.

Mark:Geli aku dengar.Jinyoung bukan suka kau pun.

Jinyoung:Sape kata I tak suka...

Author:Terharunya😂

Jinyoung:Sape kata I tak suka author kita yang muka macam setan ni???

Mark:Betul tu.

Author:Jahanam.Baik aku sambung ff aku dari layan korang ni.*Sedih😭*
-----------------------------------------------------------

Maafkan author sebab semakin lama ff ni semakin menggila author sendiri pun boleh gila kalau macam ni 😌Jangan lupa vote and comment😘

[C] Love Letter (MALAY FF)Where stories live. Discover now