Chapter 2

94 12 0
                                    

Di sekolah....
Hye rin memasuki perkarangan
sekolah baharunya itu dengan satu keluhan yang berat.

Hye rin POV

Aku tak rasa sekolah ni sesuai dengan aku.Aku paling benci orang yang
berlagak.Sama macam xxx.Aku suka dia tapi dia yang curang.Sejak kejadian tu aku dah bosan jadi budak baik so lebih baik aku tunjuk perangai sebenar aku kan?

Hye rin POV end

Hye rin segera menuju ke office krana dia perlu mendaftar dahulu,tetapi akibat tidak mengenal selok belok sekolah itu akhirnya Hye rin sesat.Kemudian Hye rin terlihat seorang pelajar lelaki sedang duduk di bangku berdekatan jadi Hye rin mengambil keputusan untuk bertanyakan pelajar itu mengenainya.

Hye rin pun menegur pelajar itu dengan mesra, 'Boleh saya tahu mana office?' 'Anyway nama saya Hye rin.'Pelajar itupun berpaling ke arah Hye rin.Hye rin terpukau melihat ketampanan lelaki itu sehingga Hye rin langsung tidak berkedip mata.


Pelajar itupun mengenalkan dirinya 'Saya Mark.'Lalu Mark pun berkata 'Kalau awak tak kisah saya boleh bawa awak ke office.'Kata Mark sambil memberikan senyuman semanis madu.Akhirnya mereka tiba di office.Hye rin berterima kasih kepada Mark disebabkan sudi membantunya.

Hye rin memasuki office selepas Mark pergi.Selepas siap mendaftar Hye rin dibawa oleh seorang guru ke kelasnya.Kelas Hye rin merupakan kelas 5 Amethyst.Cikgu meminta Hye rin memperkenalkan dirinya sendiri.'Annyeong Park Hye Rin imnida.'

Sorry sangat sebab boring and teruk sangat fanfic ni 😫.

[C] Love Letter (MALAY FF)Where stories live. Discover now