Chapter 5

40 8 4
                                    

Saya ada buat fanfic baru but dalam English lah.Kalau korang nak baca ni tajuknya.

*PlayboyXPlaygirl

______________________________________

Hye rin terkejut dengan tindakan dirinya sendiri.Hye rin pun cuba untuk keluar dari shopping complex itu tapi sempat dihalang oleh Mark.

'Sorry kalau saya buat awak tak selesa.'Mark mula rasa bersalah kerana mengucup Hye rin secara tiba-tiba.'Jomlah balik.'Ajakan Mark itu disetujui oleh Hye rin.

Esoknya

'Hai.'Sapa Mark pada Hye rin.'Rin boleh tak nanti awak datang jumpa saya kat Rose Garden?Saya ada something nak bagitau.''Okay.'

Di Rose Garden

'Apa awak nak bagitau ni?'Hye rin mula mengelak dari Mark selepas apa yang terjadi pada hari sebelumnya.Namun begitu dia tidak tahu mengapa dia terasa berat hati untuk menjauhi namja bernama Mark itu.

'Sebenarnya saya suka awak,Rin.So can you be my yeochin?'Soalan Mark itu membuatkan Hye rin terkedu seketika.Dia langsung tidak menyangka yang Mark mempunyai perasaan terhadap dirinya itu.

Hye rin risau kejadian sama dengannya akan berlaku lagi jadi dia pun memberanikan dirinya untuk menjawab luahan perasaan Mark itu.

'Saya takkan pernah suka kan awak Mark.Awak ingat saya tak meluat ke?Awak pun akan curang bila jumpa perempuan lagi cantik kan?'Hye rin terus berlalu sambil menangis.'Ni semua salah Jackson!'Kata Hye rin.

Flashback

Hye rin:Minhyuk ada nampak Jackson tak?

Minhyuk:Ada kat belakang sekolah tadi.

Hye rin:Ouh,ok.
______________________________________

Jackson:Saranghae Min Jisoo.

Jisoo:Yeochin awak tak tahu kan?

Jackson:Yela

Hye rin:Seronok date nampak.

Jackson:Jagi...I boleh explain.

Hye rin:Yah Jackson,pabo!

Akhirnya Hye rin berpindah ke Seoul.

Flashback End

'Sorry Mark,I need to.'Hye rin tidak berhenti menangis kerana teringatkan kejadian yang menimpanya itu.

Sorry la kalau hambar 😥.Sebab sekarang ni cuti sekolah so saya akan selalu update.😄

[C] Love Letter (MALAY FF)Where stories live. Discover now