Capitolul 1
Sa incepem totusi cu un inceput mijlociu. Sunt, si dintotdeauna am fost, un pusti extrem de timid. Deci extrem. Introvertit poti spune. Oriunde mergi la o petrecere, daca vezi un pusti stand sprijinit de un perete, cu bautura in mana, tacut, fiind atent la toti cei din jur, dar neavand suficient curaj cat sa se introduca in povestea lor..probabil ca sunt eu. Nu pot spune ca nu am curaj, pana la urma, am urcat pe scena in fata sutelor de oameni, in total probabil mii. Dar asta e o poveste pentru altadata, cel putin mai tarziu.
Bineinteles, ca orice pusti de 12 ani, doresti o prietena. O fata cu care sa te ti de mana cand mergi pe strada, pe care sa o pupi usor pe gurita in momente foarte speciale, si cu care sa vorbesti non-stop. Si, indiferent cat de mult am vrut o fata, probabil ca nu am putut-o avea. Toti am avut un crush pe fata aceea din clasa noastra, sau o clasa paralela, care era printre primele fete care s-au dezvoltat. ( da, ma refer la tate, nu mai chicoti ca un prescolar ). Ei bine, fata aia era cea mai frumoasa, cea mai fascinanta, si cea mai dorita de toti, nu? Ei bine, si eu am avut-o pe a mea. Georgiana. O sa-i spun Georgiana Polar, desi, apropiatii care vor citi asta isi vor da seama instant cine e.
Era incredibila, amuzanta, fermecatoare, populara, dorita. Si mai presus de toate, era prietena cu mine, apropiata. Aveam eu ceva tentative de flirt, ca orice pustan in calduri la 12 ani, care atunci cand a descoperit laba ( imi pare rau, este un limbaj neadecvat, corectez : autosatisfacerea ) incerca cu greu sa nu se gandeasca la ea, ca sa nu-i murdareasca si pangareasca puritatea, sfintenia cu care o are in minte ( sfintenie nu e un cuvant prea potrivit avand in vedere contextul, dar mai patasti ).Ei bine..dupa un an de emotii, am zis sa incerc ceva. I-am cerut mamei mele bani de dat martisoare fetelor, ca asa se face, tuturor fetelor trebuie sa le dai, inclusiv grasei care poarta o husa de tir pe post de maiou, care mananca shaorma pe post de garnitura la kebab. Dar asa e frumos, deci asa facem.
Totusi, intr-o zi, ca oricare alta, in loc sa cumpar 30+ martisoare, am cumparat vreo 12. De restul banilor + niste bani adunati de mine, am luat un lantisor incredibil, cu o cutiuta magnifica ( mi se parea mie la 12 ani..probabil ca era pe atunci vreo 150 000 ( 15 lei ). Iti dai seama cat de magnific putea fi, dar hei, eram copil inocent. I-am scris un biletel dragut, si m-am dus la ea in clasa si i-am lasat cutiuta, cu un biletel. Bineinteles, eu nu m-am semnat, imi era suficient faptul ca stiam ca e fericita. Deci, inainte sa inceapa scoala, pe la 7:15, intru in clasa, ii pun pe banca cutiuta cu lantisorul si biletelul inauntru. Pe la 7:45, reintru in clasa, ca si cum tocmai am ajuns ( pentru ca eram si istet, da-ma dracu ) si ii intreb pe colegi sa nu par suspicios : ce-i cu cutiuta aia? Oare cine i-o fi pus Georgianei asta? Trece putin timp, si intra Georgiana, iar apoi o intreaba pe o colega:
- Cine a pus asta aici?
- Deschide biletelul, ii spune colega de banca.
Zis si facut. Citeste acolo un poem mega dragut, inventat de mine intr-o noapte romantica, dar bineinteles ca nu-l mai tin minte, nu-s asa papa lapte.. ( Cand sunt cu tine radiez, iar zambetul ma reincarca, eu iti doresc zambesti, ca o zi de vara ). La care ea :
- Vaii ce dragut, zise ea rosind, cine a scris asta? Chiar nu am cui sa-i multumesc?
Bineinteles ca restul zilei, colegii au incercat sa descopere cine a facut micutul gest, iar eu ma prefaceam ca incerc sa aflu si eu, fiind suspicios de toata lumea.
Dar mai tarziu, o vad pe Georgiana cu o colega si un coleg, Klaus, si o vad pe ea fericita, si cum il pupa pe obraz. O intreb pe colega ei, ce s-a intamplat?
- Klaus a recunoscut ! Ce draguut !
- Ce a recunoscut? Intreb eu derutat.
- A recunoscut ca el i-a scris biletul, si ea il placea deja de ceva timp. Ce dragut le sta impreuna.
Planul meu de a o face fericita pe Georgiana a functionat, dar evident, mi s-a frant inima intre timp. Mda, fix Klaus scria aia, el habar n-avea ce inseamna "a radia", dar sigur, el a scris aia.
Trece timpul, iar mie mi se frange inima din nou, de aceiasi persoana, atunci cand aflu ca ea, pe langa faptul ca nu mai era virgina ( pe atunci era mare lucru la 12 ani sa nu mai fi, dar azi, in zilele noastre, de la varsta de 14 ani e acceptabil. Te iubesc societate ), si pe langa faptul ca nu mai era virgina, si-o pierduse cu un malac de 20 de ani, intr-un hotel. Cum mama dracului sa fii asa disperat sa futi un copilas de 12 ani? Explicati-mi mie ca eu nu pot concepe. Poti sa duci lipsa, inteleg, sa umbli cu fete mai mici, dar da-o ma dracului, tu 20, ea 12?
Oricum, evident, am dat-o uitarii pe Georgiana Polar, desi, peste ceva timp, urma sa apara alta Georgiana.
- Sfarsit de capitol –