8️⃣

284 17 17
                                    

Patrick Melrose - 1. Rész

Igen, tudom, azt mondtam megvárom, míg kijön az összes, de nem ment. 😃 Győzött a kíváncsiság, meg persze épp volt rá időm is, szóval nem hagyhattam veszni a lehetőséget na. xD
Nézzük, mire jutottam!
(Spoilerek előfordulhatnak, úgyhogy csak saját felelősségre! Bocsi... 😏)

Tehát...
Az első részben rögtön azzal kezdünk, hogy a főszereplőnek meghal az apja, aminek ő voltaképpen nagyon is örül, azt is megtudjuk, hogy miért.
Kisebb emlékeket láthatunk a múltjából és a beszélgetésekből is kiderül, hogy az apjával nem volt valami felhőtlen a viszonya.

Valójában az első percekben kicsit szkeptikus voltam, de aztán beindultak a dolgok és többé nem kételkedtem.

Benedict most is zseniális, mint mindig 😍😍 (nem is vártam tőle mást). Ezeket a szerepeket az Isten is neki tetemtette. Vagy valami ilyesmi... xD 😁

Különösen imádom, hogy feliratos, így hallhatom azt a csodálatos hangját is. 🤗😍

Mellesleg rengeteg helyen írták róla, hogy ez lesz a legnagyobb alakítása és hogy még sosem volt ilyen jó formában, mint Patrick Melrose-ként.
Ebben talán az is közre játszhat, hogy ha jól tudom régóta szerette volna eljátszani ezt a szerepet, ugyanis egyszer megkérdezték tőle, hogy ki lenne az a karakter, akit legszívesebben megelevenítene és ő már akkor Patrock Melrose-t választotta. És most meg is kapta a lehetőséhet. (Hála az égnek! 🙏)

Szóval... Összességében én imádom 💘💘💘, bár nem igazán szoktam hasonló műveket nézni. (Lehet, hogy ezt sem nézném, ha nem lenne benne Benedict. Khmm... 😁)

Tehát, ennyi lett volna az első részről (érkezik a 2. is).
Pá! 👋😉

Minden, ami Benedict CumberbatchWhere stories live. Discover now