Idézetek Bentől
Mivel úgyis nagyon divatos másokat idézgetni, meg amúgy is imádom gyűjtögetni, amit mások mondtak, jöjjön most pár mondat Benedict-től! 🤗
*****
"Tisztán emlékszem rá hogy valaki azt mondta, "ne fogj kezet a kaktusszal", én meg arra gondoltam "Hé, mért ne? Mi baj lehet belőle? A kézfogás egy nagyon barátságos gesztus."
(Iskolás éveiről nyilatkozva)
------------------------
"Ez csodálatos, köszönöm szépen. Ez szépen kiegészíti azt a blogbejegyzést amit tegnap olvastam véletlenül, és ami úgy írt le engem mint "lóarcú, seggnevű, merev és tehetségtelen" fickót. Most már vitatkozhatok az utolsó kettővel, mert kitüntettetek ezzel [Az Év Színésze díjjal], de mi a helyzet az első kettővel? Hát ja: lóarcom van és seggnevem, de nesze nektek - így születtem."
(Díjátadón)
------------------------
"Persze hogy szeretnék pár hónapot Hollywoodban éldegélni, legalább lebarnulnék egy kicsit. [nevet] De hogy teljesen átadjam magam az amerikai életstílusnak? Szó sem lehet róla b*szd meg!"
------------------------
"Próbálom rábeszélni őket hogy Sir Benedictet írjanak [a kávésbögrémre.] Néha hajlandóak."
------------------------
"Színészként meghízhatsz, lefogyhatsz, felragaszthatsz egy hülye orrot, őrült akcentusban beszélhetsz, úgy mozoghatsz mint egy sárkány, és elérheted hogy az emberek a sziporkáidra figyeljenek és istenítsenek azért, milyen különleges vagy. De az ilyesfajta színészet egyszerűen csak "nézz-már-rám", miközben az lenne a dolgod, hogy segíts a közönségnek együttérezni azzal az alakkal, akit a színpadon látnak."
(Raido Times 2011)↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓
↓(folytatás következik...)