2️⃣7️⃣

148 24 9
                                    

Tények!

Bizonyára sok mindent tudtok már Benedictről (hisz ez egy rajongó dolga 😁). Én is rengeteg infót gyűjtöttem már róla, ám a minap belebotlottam egy cikkbe, ami a 39. születésnapjakor íródott és nem kevesebb, mint 39 tényt sorakoztat fel Benedictről.
Persze vannak benne olyanok is melyeket már tényleg szinte mindenki tud, én viszont most kiválogatom belőle nektek az érdekesebbeket.
Lássuk! 🤗

▶ A Benedict Cumberbatch névvel nehéz az élet még angol nyelvterületeken is.
Konkrétan egy több, mint 5 perces videó készült arról a 100 módról, ahogyan el lehet rontani a kiejtést:

(Na jó, ez a vidi azért eléggé poén xD 😄😄)

▶ Édesanyja kérte, hogy hagyja el a Cumberbatch nevet (ahogy az apja is tette), ennek oka pedig nem a kiejtés nehézsége volt, hanem az, hogy tudvalevő, hogy a rabszolga-kereskedelem idejében Benedict felmenői a rabszolgákon gazdagodtak meg, és a színész édesanyja félt, hogy emiatt hátrány érheti a fiát.

▶ Steven Spilberg azt mondta róla, hogy "ő minden idők legjobb Sherlockja".

▶ Megszerezte az engedélyt, hogy összeadhasson két embert.
Tavaly szerezte meg a szükséges papírokat, amikor két barátja, Seth Cumming és Rob Rinder felkérte az esküvőjük levezetésére.

 Tavaly szerezte meg a szükséges papírokat, amikor két barátja, Seth Cumming és Rob Rinder felkérte az esküvőjük levezetésére

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

▶ Benedict apja esti mesének olvasta a Hobbit című könyvet, és olyankor különböző hangokon szólaltatta meg a szereplőket. Cumberbatch ebből merített ihletet, amikor megkapta Smaug karakterét a filmben.

▶Remek énekhangja van, és nagy álma, hogy musicalszerepben is bizonyíthasson.

▶ Azt állítja: ha nem színész lenne, akkor legszívesebben idegsebészként praktizálna. (észrevétel: akár csak Doctor Strange)

▶Négy gyerek keresztapja, és komolyan veszi az ezzel járó feladatokat.

▶Az eljegyzése bejelentését régimódian oldotta meg és betette az újságba a hirdetést, amit a rajongók egy ideig nem hittek el, majd egyszerűen csak a legromantikusabb sztárnak nevezték.

▶Az első szerepében mindenkin "uralkodott a színpadon". Az iskolai karácsonyi előadáson ő volt József, és lelökte Máriát a színpadról, mert "túl sokáig adta magát elő".

▶Harrison Ford az egyik legnagyobb Cumberbatch-rajongó – ezt amúgy Benedict nem is tudja elhinni.

▶Simon Pegg bebizonyította, hogy Benedict mennyire hiszékeny: sikerült meggyőznie arról, hogy a Star Trek forgatásán sugárzásveszélyének vannak kitéve.

▶A festészet az egyik hobbija. Rendszeresen készít alkotásokat jótékonysági rendezvényekre. Két kézzel rajzolt önarcképét is elárverezték.

▶Rajong az akciókért: veszélyes sípályákon száguldozik, az ejtőernyőzésben azt szereti a legjobban, amikor ernyő nélkül zuhan, szereti a gyors motorokat és a búvárkodást.

▶ Legkínosabb élménye máig ez: "Hatévesen Görögországban megcsípett egy darázs. Egy özvegyasszony lehúzta a nadrágomat, fejjel lefelé lógatott, és bedörzsölte a hátsómat hagymával."

▶Egy hét alatt tanult meg hegedülni.

▶Benedict Cumberbatch magát a Jégkorszak lajhárjához hasonlítja. Szerinte Sid éppenséggel a legjobb figura a filmben.

▶Amikor részeg, akkor is úriember. Legalábbis ezt mondja róla Ed Sheeran, aki már átmulatott vele egy alkoholos éjszakát.

▶Nem nagy rajongója a lesifotósoknak. Előfordult, hogy amikor a háza előtt fényképezték, odaszólt nekik: "Menjetek Egyiptomba, és mutassatok a világnak valami tényleg fontosat."

▶Az egyetemen halasztott egy évet, ezalatt egy tibeti monostorban tanított angolt.

▶Egyszer el akarták rabolni Dél-Afrikában: fegyvert fogtak a fejéhez, megkötözték, egy kocsi csomagtartójába dobták, a semmi közepére vitték. Végül minden magyarázat nélkül elengedték Benedictet, aki máig nem tudja, mi történt.

*****
Ennyit sikerült összeszednem.
Remélem tudtam némi újat mondani. 😁
Köszi, hogy elolvastátok! 😘

Minden, ami Benedict CumberbatchWhere stories live. Discover now