Idézetek Bentől #2
Íme a 2. rész! 🤗
*****
"Tudom, mennyit számítanak a külsőségek. Olyan szerepeket akartam, amikre végül sokkal csinosabb fickókat válogattak be és akkor csak annyit mondtam "hát akkor ez a már pin-up srácé..."... egy olyasfajta színészé mint James McAvoy barátom, aki tündöklik a képernyőn. Nem úgy mint én. De legalább nem kell külön törődnöm az arcommal, mert nem árucikk. Ez hatalmas szabadságot ad. Nem bánom, ha szörnyen kell kinéznem egy szerepért."
------------------------
"Nagyon megtisztelve érzem magam. Sikerült igévé válnom, miszerint "megkámbörbeccseltem az Egyesült Királyság közönségét". Ki tudja, az év végére talán káromkodás is lehetek! Ez kész őrület és nagyon vicces és nagyon megitsztelő."
------------------------
"Egészségesen táplálkoztam, de nem volt ott se nass, se pia, se kenyér, se cukor, se cigi. Szóval amikor vége lett a forgatásnak betoltam egy rostélyos disznósültet."
(A Third Star forgatásáról)
------------------------
"Szerintem Holmes tuti átesett pár tüdőgyulladáson a viktoriánus Londonban. Én megfáztam és mindenki egyre bátorított, miközben zöld cucc csorgott belőlem mindenhonnan. Azt mondták, "csak egy kis influenza, vegyél be pár paracetamolt", de amikor a tél közepén három éjen át csuromvizesre izzadt ágyban hevertem, kezdtem sejteni hogy valami nem stimmel. Nem valami kellemes amikor folyadék lötyög a tüdődben, és nagyon sokáig tart a felépülés. Az az irritáló az egészben, hogy mindig olyan fegyelmezett és tök egészséges életet éltem... sokat úszom, jógázom, egészségesen étkezem. Nagyon haragudtam magamra amiért az elsők közt szedtem össze ezt a náthát és rengeteg kárt okoztam magamnak azzal, hogy nem voltam hajlandó pihenni egy kicsit."
------------------------
"Van ez a bevett színészpoén, amikor megkérdezzük egymást, hogy 'És mit csinálsz a forgatás után?' 'Hát, ha csak Stephen Spielberg nem csörög rám, megyek nyaralni.' De egy héttel azután hogy elsütöttem ezt, hívtak hogy enyém a szerep. Feledhetetlen pillanat volt - leestem a székemről. Ami nem jó kezdés a lovagláshoz."
(a War Horse kapcsán)