Hát, igen. OMG!!
Megérte a könyv a 100. részét, így hoztam egy kis újdonságot ennek alkalmából.
Jöjjön egy kis kvíz Benedictről! 🤗
*****
1. Melyik évben született Benedict Cumberbatch?
- 1974
- 1976
- 19782. Melyik iskolába járt?
- Bedford School
- Eton College
- Harrow School3. Benedict Cumberbatch szülei, Timothy Carlton és Wanda Ventham is szénészek.
- igaz
- hamis4. Hol végzett Benedict angoltanárként önkéntes tevékenységet?
- India
- Dél-Afrika
- Tájföld5. Melyik brit fizikust játszotta el a BBC által készített 2004-es filmben?
- Freeman Dyson
- Stephen Hawking
- Peter Higgs6. Melyik játékfilmben jelenik meg először?
- Negyedik X
- A másik Boleyn lány
- Vágy és vezeklés7. Egyszer fegyveresek rabolták el.
- igaz
- hamis8. Melyik 2007-es filmben játszott, amiben James McAvoy és Keira Knightley is szerepelt?
- Vágy és vezeklés
- A szabadság himnusza
- Inseparable (nem tudok magyar címet)9. Melyik egyetemen tanult?
- Oxford
- Cambridge
- Manchester10. Ennek a sárkánynak adta a hangját a Hobbit trilógiában.
- Smaug
- Draco
- Saphira11. Melyik filmben játszotta Alan Turing matematikust?
- A mindenség elmélete
- Enigma
- Kódjátszma12. A Frankenstein színpadi produkciójában Benedict játszotta Victor Frankensteint és a szörnyeteget is.
- igaz
- hamis13. Melyik impresszionista művészt játszotta a BBC 2010-es filmjében?
- Paul Cézanne
- Edgar Degas
- Vincent van Gogh14. Melyik karakternek kölcsönözte a hangját a 2014-es Madagaszkár pingvinjei című animációs filmben?
- Rico
- Dave
- Titkos ügynök15. Melyik 2011-es Steven Spielberg filmben szerepelt, mint Jamie Stewart?
- Tintin
- Hugo
- Hadak útján16. Melyik évben vette feleségül Sophie Huntert?
- 2013
- 2014
- 201517. Melyik filmben jelenik meg Chris Pine, Karl Urban és Zoe Saldana társaságában?
- Star Trek: Sötétségben
- Jack Ryan: Árnyékügynök
- Kémes hármas18. Hány filmben játszott Benedict 2013-ban?
- 3
- 4
- 5*****
A kérdéseket úgy szemezgettem össze, remélem tetszett a kvíz. 😊
És remélem továbbra is velem tartotok, és még sok-sok részt megér ez a könyv. Én minden esetre azon leszek. 🤗
Nagyon örülök, hogy idáig eljutottunk. 😍
Mindenekelőtt köszönöm nektek, hogy olvassátok, nélkületek nem lenne miért folytatni. ❤️❤️Szeretés van 😘❤️😘❤️😘❤️
/és persze imádjátok továbbra is eme csodálatos embert, én is azt teszem 😊/