Benedict a HŐS!
Igaz már tegnap ezzel volt tele az internet, de én azért itt is megemlíteném a dolgot.
Nem tudom eléggé hangsúlyozni, hogy mennyire imádom ezt az embert, de mikor ilyeneket művel kiakasztja nálam a fangörcsmérőt. 💘💘💘
Benedict Cumberbatch 41 éves, ismert színész, de mindez nem akadályozza meg abban, hogy a hétköznapi embereknek segítsen.
RESPECT!! 🙏👏Az eset úgy történt, hogy Londonban négy ember rátámadt egy biciklis futárra és úgy esett, hogy Benedict és felesége arra haladtak a taxival. A sofőr elmondása szerint, mikor Benedict észrevette mi folyik odakint nemes egyszerűséggel kiugrott az autóból és rákiáltott a támadókra, hogy engedjék el a futárt. Miután azok elmentem hősünk megkérdezte az áldozatot, hogy jól van-e és mikor igenlő választ kapott meg is ölelte a futárt.
Mikor az eset után megkérdezték tőle, hogy miért tette, amit tett, azt felelte: "Muszáj volt."
És a pláne az egészben az, hogy mindez a Sherlock című sorozat ikonikus helyszínén a Baker Streeten történt.
Azért ebben van valami sorsszerű... 😏A biciklis futár a Deliveroo cég alkalmazottja volt, akik az eset után köszönetüket fejezték ki a színésznek.
Ez az eset is bizonyítja, hogy nem kellene a hírességeket egy kalap alá venni. Attól, hogy gazdagok, vagy ismertek nem biztos, hogy mindannyiuknak a fejébe száll és felsőbbrendűnek hiszik magukat tőle.
Szóval, még egyszer ÓRIÁSI RESPECT Benedict! Igazi hős vagy. 🎖🎖🎖
IMÁDUNK!!! 😍😍😍