6️⃣9️⃣

85 18 4
                                    

Benedict Cumberbatch fellázadt a kamillatea ellen

Rosszul vagyok attól, hogy a kamillateát teának hívják – fakadt ki Benedict Cumberbatch az Absolute Radio reggeli műsorában, mielőtt hosszasan sorolni kezdte volna a tudományos érveket, miért nem lehet a gyógynövények főzeteit teának nevezni. Szerinte például nem tea az, amit "nyomorult kis filterekben" tálalnak, és olyan szaga van, mint a frissen nyírt gyepnek.

Az érvelése lényege az volt, hogy tea az, amit a teanövényből készítenek. Ezzel persze még egyet is lehet érteni, amennyiben valaki nem fogadja el, hogy a szavak értelme, jelentése idővel változhat – esetünkben bővülhet, írja a BBC, azt a frivol példát hozva, hogy a színész ezek szerint ragaszkodik ahhoz, hogy a ma agglegényt jelentő "bachelor" szót továbbra is fiatal lovag értelmében használjuk?

A pontos kifejezés egyébként valóban gyógynövényforrázat (herbal infusion) lenne, de tekintve, hogy hosszabb szó, mint a tea, kicsi az esélye, hogy valaha is elterjed.

*****

Nos, én gyűlölöm a kamillateának még a szagát is, nem hogy megigyam, így kicsit más okból, de én sem vagyok kibékülve vele.

Mellesleg imádom, hogy ennyire "angolul" gondolkodik. ❤
Megsértve érzi a tea fogalmát.
Hát nem édes? 😄😁

Amúgy meg szerintem teljesen igaza van. 👍
Szerintetek?

Minden, ami Benedict CumberbatchWhere stories live. Discover now