0.7

213 18 12
                                    



ישבתי בכסא, כשעיני היו עם שקיות מתחת לעיניים ונפוחות ופני היו חיוורות. שמיכה הונחה על רגלי החשופות ע"י ג'ינה.

היא הגישה לי כוס קפה שחור חזק וחמה, הושטתי את אצבעותיי באוטומט, תופסת בידית של הכוס ומקרבת אותה אלי.

היא התיישבה לידי, מחזיקה בקלסר בידה ועיינה בו בזריזות לפני שהציגה בפני את הלוח הזמנים שלי להיום.

'דה און, יש לך כשבע דקות להתאפס על עצמך.' היא הצהירה בפני, שמה לב למצב רוחי הירוד.

הנהנתי את ראשי כדי לא לשמוע שום נזיפות מבלי להסתכל עליה.

'יופי, לאחר מכן תצטרכי להחליף את הבגדים שמונחים כבר בחדר הלבשה עם שמך עליו ולאחר שתסיימי להתלבש יגיע צוות איפור שיאפר אותך ויסדר את שערך.' היא מלמלה כשהיא עוברת לדף הבא.

'בשעה עשר בדיוק החזרות יתחילו מהיכן שעצרתם אתמול, לאחר הנשיקה'

היא המשיכה לומר מתי בדיוק יש לי הפסקת צהריים ולאחר מכן הצילומים ימשכו עד שעה שמונה בערב.

השיחה עם סו ג'ון לא הפסיקה להטריד את מוחי.

'מה אתה רוצה, סו ג'ון?' שאלתי אותו בחריקת שיניים, כשכל טיפת עייפות נעלמה, מרגישה עירנית יותר מתמיד.

'וואו, דה און. ככה מדברים אל מישהו שהיה בן זוגך?' הוא שאל בתמימות.

'כן בהחלט. לבן זוג לשעבר' עניתי בחדות, ליבי דהר במהירות, לא מבינה למה בדיוק הוא התקשר.

'תפסיקי להתנהג בכזאת מסכנות, דה און אהובה. כבר אמרתי לך שזה רק היה לילה אחד.' הוא ענה באנחה.

גיחכתי לדבריו, 'תספר את השקרים שלך למישהו טיפש כמוך, סו ג'ון.' עניתי ללא טיפת רגש, מסרבת ליפול לדבריו שוב.

'אוי דה און, את יודעת שאני אוהב אותך עדיין ואני לא יכול לשכוח ממך' הוא ענה בעקשנות ובאותו קול שפעם כה התרגשתי לשמוע אבל עכשיו כבר לא

'לא, אני לא יודעת. אני יודעת רק דבר אחד, מי שבאמת אוהב לעולם לא יעזוב אותו בשביל מישהו אחר. אל תתקשר אלי יותר, סו ג'ון.' עניתי לו בחנק וניתקתי מיד.

מישהו ניער את ידי, ואני הבטתי אל אותו אדם באבדון.

'דה און, את צריכה לקום וללכת להתארגן' ג'ינה הצהירה בפני. נערתי את ראשי, נתמכת במשענת של הכסא ומתרוממת ממנו.

מחייכת חיוך מאולץ, לפני שאני מתחילה לעקוב אחר צעדיה.

אני עוצמת את עיני, לוקחת נשימה עמוקה, מנקה את ראשי ממחשבות ומלמלת לעצמי שאני מסוגלת לעשות את זה.

Behind The Spotlight ○ P.jmWhere stories live. Discover now