0.2

280 24 0
                                    




מעלה את הפרק שוב לאחר כמה דברים שתיקנתי והוספתי.

מקווה שתהנו מהפרק השני ואשמח אם תוכלו גם להגיב.
אני יותר מאשמח לקרוא את דעותיכם בין אם זה משהו לשפר או איך הפרק עצמו היה (אפילו שזה רק ההתחלה).

נ.ב - הפרק השלישי יעלה אולי לפני כניסת שבת או אחרי צאת שבת (;

סופ״ש נעים לכולם

-----------------------





יום למחרת, הגעתי אל סט הצילומים כחצי שעה לפני. עושה בדיוק כמו שבאק ג'ון אייעץ לי.

הכרתי את התסריטאית של הסדרה, קראו לה האן מון צ׳ה, אישה בת כארבעים, בעלת שיער שחור שהגיע עד כתפיה ונמוכת קומה. פניה בירכו אותי בחיוך ובהפתעה וניהלנו במשך כרבע שעה שיחת הכרות נעימה.

׳שמעתי עלייך רבות, דה און. ולפי בדיקות קצרות שערכתי אני די בטוחה שהליהוק שנוצר הוא הליהוק המצוין. אני מקווה שהכל יתנהל ככשורה ונצליח לעשות את הכי טוב שלנו בשביל שהצופים יהנו מהצפייה.׳ היא סיפרה לי, כשעיניה הקטנות התבוננו בהמון ביטחון. לא אשקר ואגיד שלא חששתי, חששתי ובגדול.  חששתי לאכזב אותה ואת שאר הצוות.

׳תודה על האמונה בי, אעשה הכל על הצד הכי טוב ואעבוד קשה!׳ אמרתי והחזרתי חיוך, כשאני מנסה בכל כוחי להקרין ביטחון.
היה הנהנה עם ראשה ולאחר מכן התנצלה שהייתה צריכה לסיים את השיחה כדי לבדוק ששאר השחקנים הגיעו.

סולג'י, העוזרת שלי, שהייתה צמודה אלי רוב הזמן. היא דאגה שלא אדלג על ארוחה וכמובן לבדוק שהכל מתנהל ככשורה.

'דה און, את מקשיבה לי?' היא שאלה אותי, כשעיניה הבהירות וריסיה הארוכים, בקעו החוצה. היא נופפה את ידה מול הפרצופי, שבמשך דקות ספורות היה מנותק מהמציאות.

התעשתי על עצמי, וניערתי את ראשי, מרימה את עיני אל פניה, 'סליחה סולג'י. לרגע הייתי בעולם משלי' מלמלתי לה בהתנצלות וביקשתי ממנה שתחזור שוב על מה שהיא אמרה לי.

'מה שהתחלתי לומר זה שהביא לי את הדף של הלוח הזמנים שלך להיום. בתשע בדיוק אתם תלכו לחדר ישיבות, שם תעברו על כל התסריט ותתרגלו סצנות. תהיה לך הפסקה בשעה שתיים עשרה וחצי, והיא תמשך כחצי שעה לאחר מכן תחזרו שוב עד השעה חמש. חשוב שתאכלי היטב, צריך שתהיי בכושר טוב. לכל דבר שתצטרכי אני בחוץ' היא דיברה בסמכותיות וברצינות.

Behind The Spotlight ○ P.jmWhere stories live. Discover now