גופי התרסק אל תוך המים הקפואים והוא נסחף תחת הזרם החזק של הנחל. אני בולעת מים תוך כדי שאני מנסה בכל כוחותיו הנותרים, לשחות מעל המים, במטרה לשאוף אוויר, אך אני נכשלת. אני נשאבת לתוך המים, והמים נבלעים בתוך ראותי, עד שאני מאבדת הכרה סופית.
—-
זוג עיני החלו למצמץ. השתמשתי בכל המאמצים שלי כדי לפתוח אותן. כשפקחתי למחצה, הבזק אור מכה במהירות את עיני, ואני עוצמת אותם בחזרה. אני חשה את שרירי ועצמותיי תפוסים, מכווצים, וכובד בלתי מוסבר בכל גוף. התחושת הקור, לא עזבה אותי.הכאב העז התחדד בכל ניסיון תזוזה זעיר שלי, ואני לוקחת עוד ניסיון קטן כדי לפקוח את עיני, שוב. האור החזק פוגש את עיני שוב, אני מצמצמת כמה פעמים עד שאני מתרגלת לאור הדלוק.
הדבר הראשון שעיני פוגשות היו המסך הטלוויזיה שבגדולה היה בינוני, והיה הדיוק בקו העין שלי. היא הייתה דלוקה על ערוץ חדשות, ועוצמת הקול היה נמוך מאוד. לפתע, צפצוף רועש נשמע שהקפיץ את גופי, וכמה התחרטתי על הקפיצה הפתאומית שלי. גופי הרגיש כאילו דקרו אותו מלא פעמים, וכל תזוזה קטנה הייתה בלתי נסבלת עוד יותר.
הדקתי את שיני וכיווצתי את עיני וניסיתי לרומם את אצבעותיי, אך ללא הצלחה, משהו הפריע לי.
אני מסיטה רק את זוג עיני, ורואה דמות יושבת קרוב למיטתי, כשפניה וידיה קבורות בתוך זרועי. שיערה הקצר והכהה היה פרוע, ופניה החיוורות היו עייפות ותשושות. ומעל כתפיה הייתה שמיכה קצרה שכיסתה אותה בחצי. אני מכווצת את עיני, ובוחנת היטב את פניה וכמעט נחנקת לגלות מי זאת הייתה לבסוף. אני מסתכלת סביבי בעיינים פזיזות, בוחנת וסורקת הכל בקפידה, ביד השניה שפנוייה לי אני מושיטה אותה על הפנים ומממשת כל פלג בפני. תמונות מאותו ערב מצמרר, הבזיקו בזכרוני והכו אותי פעם אחר פעם.
אני נזכרת במאבק נגד סו ג׳ון. אני נזכרת את הטעם המגעיל של הבוץ כשהוא דחף את פניי לתוכו ואני זוכרת איך התרסקנו בתוך הנחל.
'אני חיה.' אמרתי כמעט בחנק, ודמעה בורחת מעיני. אני מחזיקה את מצחי, ומגכחת באושר.
'אני לא מאמינה שהם הספיקו.' לחשתי בהלם. אני מתבוננת בחדר הלבן, את הוילונות הלבנים המעוטרים בציורים של פרחים, והמכונות לחץ דם והנשמה שהיו צמודים למיטתי. אני שמה לב, לכמה כסאות מרופדים שהיו בחדר, ואני מזהה על אחת מהן, פנים מוכרות נוספות. זאת הייתה סולג'י, העוזרת שלי, היא הייתה כולה מכורבלת בתוך הכיסא, וראשה היה רכון למעלה, והיה נדמה כאילו הוא הולך להשמט כל רגע מגופה. האופן שבו נראתה העלתה בי גיחוך, שהכאיב לי בחזה. הוצאתי נשיפה קטנה שהתלוותה לאחר מכן בשיעול חזק.
YOU ARE READING
Behind The Spotlight ○ P.jm
Romance|הושלם| דה און נמצאת באור זרקורים זמן רב, ששכחה כבר איך זה לחיות חיים רגילים מבלי מצלמה סביבה, מבלי אלפי אנשים סביבה וצוות אדיר שהולך אחריה לכל מקום. השקט שהיה לה פעם, נלקח, וזה המחיר של התהילה. הפחדים, בעיות אמון, העבודה בלתי פוסקת, ושאיפה לא לאכז...