Gök gürültülü bir geceydi..dün ki güneşli havadan uzaklaşmıştık artık. Bu yağmur yeni bir dönemin habercisiydi sanki...
Yatağımdan doğrulup kapının orada duran bavullarıma göz attım.
Bu yıl yeniliklerle dolu olacaktı benim için. yatağımdan biraz daha doğrulup tamamiyle kalktım.Banyoya girip elimi ve yüzümü yıkadıktan sonra dolaptan kot pantolon ve beyaz tişörtümü alıp hızlıca giyindim aynanın karşışında hafif bir makyaj yaptım. son olarakta kolye ve saatimi takarak merdivenlerden aşağıya indim. Annem buruk bir gülümsemeyle beni kucakladı..gözlerimin dolduğunu hiseddiyordum.Ama annemin daha fazla üzülmesini istemediğimden içimde tutum duygularımı.Annemi yanağından öpüp masaya oturdum. babam düşünceli bir şekilde merdivenlerden iniyordu. annemin ve benim saçlarımıza öpücük kondurarak masada herzamanki yerine annemin yanına oturdu.Masa da sesizlik hakimdi. yeni bir şehre gideceğim için biraz endişelilerdi..
Kahvaltımızı yaptiktan sonra babam bavullarimi arabama yükledi. O sırada annemle sımsıkı sarılıp ağlamıştık..-"Seni çok özleyeceğim Allison.."
-"Ahh!! Anne yanınıza geleceğim sizde geleceksiniz."
Annemin yanağına öpücük kondurduktan sonra babamın yanına vedalaşmaya gittim.. babam üzüntüsünü pek belli etmeyen biriydi.bir müddet yüzüme bakip sımsıkı sarıldı..
-"Seni çok seviyorum Meleğim Dikkat et kendine.."
-"Söz babacım Dikkat edeceğim.."
-"Güçlerini eline aldığında nasıl kontrol edeceğini biliyorsun.."
Başımi aşağı yukari sallayarak babami onayladim.. Ve arabama binerek son bi kez dikiz aynasindan annem ve babama baktım..Onları çok özleyecektim..yavaş bir şekilde yola çıktım.
Evet belli bir zaman geldiğinde güçlerim olacaktı bunu öğreneli 3 ay geçmişti üzerinden ilk başta çok tuhaf karşılamıştım ama zamanla anlamaya durumu daha iyi hale getirdim..Evet şimdi benim gibi olan öğrencilerin yanina yeni bir hayata ve döneme başlayacaktım..
Umarım beklediğimden daha iyi bir hayata başlarım...
EVET ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM YAKINDA UMARIM BEGENMİŞSİNİZDİR ❣❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUYUCU(WATTYS 2018)
Vampire"Olacaklar daima önceden bilinir.." Kimse neye ait olduğunu bilmiyorken yaşanılanlar akıl dışı... "-Peki ya sen nesin?"