Eren sabah gözleri açtı.Tabi karşısında bir çift göz görmeyi beklemiyordu!Tam bağıracaktı ki bir anda ağzını bir el kapattı."Şşh sus..." Eren'in tüyleri diken diken olmuştu. "Şimdi ağzını bağlayıp bir yere gideceğiz.Korkma sana birşey yapmayacağım..."dedi mavi gözlü adam.Eren korkuyla başını salladı.Ve adam elini çektiği gibi ağzına bir bant yapıştırdı Eren'in.Adam Eren'i kaldırdı ve aşağı indi.Eren ise içinden babasının görmesi için dua ediyordu.Ama babası yoktu.Siyah bir arabanın yanına geldiler.Eren elleri ve ayakları bağlı olmadığı için haraket edebiliyordu.Ama kaçmaya çalışmadı.Sadece olacakları bekledi.Adam Eren'i sürücü koltuğunun yanına koydu.Ve Eren'in kapısını kilitledi.Kendisi ise sürücü koltuğuna geçti.Sonra ise Eren'e baktı "Eren sen beni çok büyük bir ihtimalle tanımıyorsundur"dedi Eren ise kafasını olumlu anlamda salladı.Adam güldü "Ben Erwin.Erwin Smith"dedi ve elini uzattı.Eren elini sıktı ve ağzını gösterdi.Erwin güldü ve ağzında ki büyük bandı yavaşça çıkardı."Ağh" Eren eliyle ağzını okşadı."Beni nereye götürüyorsun?"diye bir soru yöneltti."Şey gidince çok sevineceksin"dedi ve devam etti "Yeni elbiseler sürprizler ve bir çok kişi falan.Ve sakın bu dediğimi ona söyleme yoksa benim kaşlarımı teker teker söker!"dedi Eren kıkırdadı "Ona derken?"diye bir soru daha sordu.Adam güldü "Gidince göreceksin!"dedi ve arabayı sürmeye başladı.
~1 Saat sonra~
Uzun bir sessizliğin ardından Eren konuştu."Biz nereye gidiyoruz hala gelmedik.Ve beni kaçırıyorsun da benim mi haberim yok?"dedi yanında ki adam güldü "Sadece 5 dakikalık bir yol kaldı hemen geleceğiz"dedi.
~Yaklaşık 5 dakika sonra~
"Geldik" adam hızla dışarı çıktı.Eren etrafa bakmaya başladı.Çok güzel bir evin önüne gelmişlerdi.Aslında ev değil villaydı...Eren ağzı açık izlerken kapı açıldı."Hadi gel!"dedi Eren ise ayağa kalktı "Ama hala pijamalarım üstümde!"dedi ve üstünde ki kedili pijamayı gösterdi "Bunla daha tatlısın hadi gel gel!"dedi ve onu takip etmesini işaret etti.Eren onu takip etti ve evin kapısının içerisine girdiler.Her yer karanlıktı.Ve bir anda ışıklar açıldı.Eren'in ağzı ise 'O' şeklinde açıldı "DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN EREEEN~" herkes bir ağızdan bağırmıştı.Eren ise gülüyordu.Karşısında bütün sınıf arkadaşları ve Levi vardı.Eren koşarak Levi'a sarıldı "Levi..." Ona sarılırken adı ağzından kaçmıştı.Levi ise güldü "Doğum günün kutlu olsun Eren"dedi ve herkes alkışladı.Ve birden Mikasa yanlarına geldi "Sizin bu romantik anınızı bölmek istemem ama pasta kesilecek hadi"dedi ve güldü.Eren ise ona baktı ve birde pastaya,pasta 5 katlıydı "Levi ben bunun mumlarını nasıl üfleyeceğim.Sanki evleniyoruz niye bu kadar büyük pasta aldınız?"dedi Eren.Levi ise güldü "Hepimiz yiyeceğiz de o yüzden"dedi ve Eren'i anında boynuna aldı ve taşıdı "L-LEVİ...LEVİ DÜŞECEĞİM!!" Eren sevgilisinin kafasına tutunmaya çalışıyordu."Eren sakin ol"dedi ve büyük pastanın yanına götürdü ve üstünde ki mumları işaret etti "Hadi üfle ve bir dilek tut"dedi herkes onlara bakıyorlardı.Eren güldü ve pastayı üfledi.Ve çok güzel bir dilek diledi.Herkes alkışlamaya başladı.Levi Eren'i yere indirdi ve saçını okşadı "Ne diledin bakalım?"diye sordu Levi."Söylersem dileğim gerçekleşmez.Ama çok güzel bir dilek diledim"dedi Eren.Levi Eren'in eline uzun bir bıçak verdi "Hadi pastayı keselim.Yoksa herkes pastanın üstüne atlayacak"dedi.Eren güldü ve onayladı.
Pastalar kesilmiş herkes eğleniyordu.Eren ve Levi ise bir yere oturmuş konuşuyorlardı."Levi bugün okul vardı.Nasıl bizim sınıf burda olabiliyor?"diye sordu Eren.Levi güldü "Evet ama ben müdürden özel bir izin aldım hepsi için"dedi.Eren güldü "Peki bu ev kimin?"diye tekrar bir soru sordu Eren."Bu ev amcamın.Korkma o sana çoktan alıştı.Biraz zorda olsa"dedi ve güldü Levi.Eren ise mutlulukta Levi'a sarıldı "Seni gerçekten çok seviyorum Levi"dedi Levi ise sevgilisinin kokusunu içine çekti "Bende seni çok seviyorum...Eren"
🚩Naber bu bölüm güzel oldu mu gıı???Sonra ki bölümde aklınızda kalabilecek bütün soruları cevaplayacağım :D Her Neyse Umarım Beğenmişsinizdir Heppinizze Bayss🚩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Sahte Hesap- °•° RiRen °•°
Romance"Ben yaşadığımız her bir anda seni sevdim" ~~ "Ben ise bu dünyada olmasan bile seni sevmeye devam ettim." (Tamamlandı) BoyXBoy! Homofobikler girmesin! Texting! (Angst son olacaktır!)