/10\

1.4K 109 77
                                    

E_Jaeger:Bugün benimle buluşmaya ne dersin.Hem pazar günü zaten :)

CrazyPsycho0:Eren.Seninle görüşmeyi bende çok isterdim ama olmaz :(

E_Jaeger:Neden peki?

CrazyPsycho0:Hem bana olan sinirin hala geçmemiştir...Hemde beni beğenmeyeceksin...Ve birde zaten yanına gelmemi amcam istemiyor!

E_Jaeger:Ben ne yaptım da benimle görüşmeni istemiyor?Hem sana olan sinirim geçmeseydi sana mesaj atmayı bırak.Mesajlarına cevap bile vermezdim...Hem nerden biliyorsun yüzünü seveyeceğimi!Hem sadece arkadaş olacağız!Amcandan gizli gel o zaman!

CrazyPsycho0:Herşey o kadar basit değil Eren...Amcamdan korktuğumdan değil aslında ama...Hatta amcam umrumda bile değil ama...

E_Jaeger:Aması ne??

CrazyPsycho0:Ama sen benden nefret ediyorsun...

E_Jaeger:Ne?

CrazyPsycho0:Bak Eren küçüklüğünü hatırlasaydın.Zaten beni de hatırlardın...

E_Jaeger:Küçüklüğümü hatırlamıyorum...Ama ben küçükken kimseden nefret etmedim ki?

CrazyPsycho0:Hatırlamıyorsun işte...Sen yaklaşık 7 veya 8 yaşlarındayken ben senin yanına gelmiştim.Sana iyi davranmıştım çünkü seni seviyordum.Ama sen bir türlü peşimi bırakmadın.Ve bende sana çok bağlanacağımdan korktum...Sonra yüzümdeki morlukları gördün...Ve beni herkesin içinde soru yağmuruna tuttun.Bende sana anlatamadım ve en sonunda sana herkesin içinde tokat attım.Ve peşimi bırakmanı ve senin bir velet olduğunu söyledim.Sense ağlamaya başladın.Ve bir daha yanıma gelmedin...Belki şimdi hatırlamışsındır.

E_Jaeger:Sen...sen o çocuksun.Eskiden benimle oyun oynardın seni çok sevmiştim.Ama bir gün yüzünde morluklarla geldin.Ben telaşlandım ve sana sorular sordum ama sen bir anda bana tokat attın ve bana bağırdın.Ama ben senden nefret etmedim.Yanına gelmekten korktum...Bana tekrar vurursun diye korktum.Çok sevdiğim birinin bana vurması canımı çok acıtmıştı.Yüzün hala aklımda.Biraz bulanık ama hatırlıyorum.

CrazyPsycho0:Eren ben sana tokat atmak istemedim.Verecek tepki bulamadım ve bir anda oldu.Ve günlerce ağladım.Amcam ağladığım için beni tekmelemişti.Sulu göz olduğumu söyleyip bana ağza alınmayacak laflar etmişti.Amcam hala yaşıyor ama yurt dışında.

E_Jaeger:Benim için acı çektin.Çok özür dilerim...

CrazyPsycho0:Özür dilemene gerek yok...Amcam artık bana vuramaz.Ama yüzümde ki morluklar duruyor.Şimdi XX kafeye gel tam sizin eve yakın olanın seni bekliyorum şimdi.

E_Jaeger:Hemen geliyorum...

~~ (İrl)

Eren üstüne ince bir siyah bir tişört aldı ve dışarı çıktı.Koşarak kafeye gitmeye başladı.Çıktıktan sonra babasına nerde olduğuna dair mesaj attı ve telefonu cebine koydu.

Yıllar önce tanıştığı ve çok sevdiği birini şimdi görmek içinde ki kelebeklerin uçuşmasına sebep oluyordu.

Hızla kafeye geldi.Ve onu aramaya başladı.İleri doğru giderken arkadan bir ses geldi. "Eren"Sesi kısık çıkmıştı.Ama Eren duymuştu ve hızla arkasına döndü.Yüzünün çeşitli yerlerinde morluklar olan genç gülüyordu.Eren ona doğru yavaşça yürüdü,yavaş yavaş hızlandı ve ona koşarak sarıldı.Genç,oğlanın kokusunu içine çekti ve güldü "Seni her zaman görmeme rağmen çok özlemişim" Eren güldü "Bense seni hiç görmediğim için çok özlemişim"dedi ve kıkırdadı.Sarılmaları bittiği zaman Eren gencin yüzüne baktı "Yüzün hiç değişmemiş...Hep aynı güzellikte!Sen nasıl yüzünü beğenmyeceğimi sandın aptal!"dedi ve geri çekildi.Genç güldü "Neyse.Gel oturalım ve konuşalım!"dedi.

Oturup konuşurken Eren'in aklına birşey geldi "Bir saniye ben senin adını hala bilmiyorum.Söylesene!"dedi Genç güldü "Adım Levi...Levi Ackerman"

🚩Yeeyyy bu iki yavrucağı kavuşturdum.Ama kötü son olma ihtimali çok yüksek ehueheu :D Her Neyse Umarım Beğenmişsinizdir Heppinizze Bayss🚩

-Sahte Hesap- °•° RiRen °•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin