Psycho004:Eren o Mikasa'ya söyle sana çok yaklaşmasın yoksa ona zarar vermek zorunda kalırım :))
E_Jaeger:Bir kıza vurabilecek kadar şerefsizsin demek :)
Psycho004:Eğer senin içinse yapmayacağım şey yoktur :)) Ve o Mikasa'ya zarar vermemi istemiyorsan yanından sal!!
E_Jaeger:Bana emir veremezsin o benim en iyi arkadaşım!
Psycho004:Tamam o zaman çıkışta Mikasa bir kaç önlem alsa iyi olur by :))
E_Jaeger:Hey
(Mesajınız iletilemedi!)
E_Jaeger:Sen ciddi misin!?
(Mesajınız iletilemedi!)
E_Jaeger:Eğer ona zarar verirsen seni bulur ve mahvederim!!!
(Mesajınız iletilemedi!)
~Okul çıkışı~(İrl)
Oğlan hızla dışarıda beklemeye başladı.Kız arkadaşlarıyla dışarı çıktığında onu takip etti.Kızın yolu diğerleriyle ayrıldığında hızla ona doğru koştu ve kız tepki veremeden kızı bayılttı.
Kız uyandığı zaman elleri bağlıydı.Aklından kaçırıldığı zaman geldi."Hey!" İçeriden kan donduran bir ses geldi "Sen kimsin?"dedi sakin bir ses tonuyla oğlan sırıttı "Sen benim olanı benden almaya çalıştın seni parçalarım!"dedi ve kızın üstüne geldi.Kız ona baktı "Sen...Sen Eren'in dediği telefon sapığısın!!"dedi oğlan güldü ve elinde ki bıçağı kızın bacağına değdirdi. (Tabiki de üstünde birşeyler var ama kız etek giymiş bihfhjc) "Evet o benim"dedi Kız soğuk demir yüzünden titredi."Polisler seni yakalayacak biliyorsun değil mi?"dedi kız,oğlan güldü "Hayır...Yakalayamazlar"dedi ve kızın bacağını hızla büyük bir çizik attı.Kız acıyla inledi "Dur!!"hala sakin olması oğlanı çıldırtıyordu.Hızla eline çivi aldı ve kızın bacağına sapladı."AAĞĞHHH!!" Kız acıyla bağırdı.Oğlan güldü "Eğer bu yaptıklarımı Eren'e söylersen ölürsün...Seni şimdi bırakıyorum.Artık takibim içerisindesin!Eğer benim olanı benden alırsan seni paramparça ederim!"
🚩Sadist yanıma bayılıyorum ya :) Abi ya birilerine zarar vermek beni benden alıyor :)) Bu huyum yüzünden birine zarar vereceğimden korkuyorum :D Zaten az kalsın birini bıçaklıyordum.Arkadaşım sinirimi bozdu bıçağı aldım ve sinirle üstüne atladım.Sonra diğer kız yanıma geldi "Sakin ol" falan deyince durdum.Yahu ani tepki verebiliyorum ben,beni sinirlendirmeseydi o zaman Allah Allah -_- Sonra birşey yapsam suç bende :D Her Neyse Umarım Beğenmissinizdir Heppinizze Bayss🚩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Sahte Hesap- °•° RiRen °•°
Romance"Ben yaşadığımız her bir anda seni sevdim" ~~ "Ben ise bu dünyada olmasan bile seni sevmeye devam ettim." (Tamamlandı) BoyXBoy! Homofobikler girmesin! Texting! (Angst son olacaktır!)