E_Jaeger:Daha dün çok eğlenceliydi ama hala Armin ve Erwin'in sevgili olmasına şaşıyorum yahu :D
Levi_A:Daha çok şey yaşatacağım ve sonsuza kadar mutlu olacağız:)) Bu arada Erwin'in planıda buydu zaten benim sayemde o sarışını tanıdı ve nedenini bilmiyorum aşırı sevdi.Zaten o sarışın da bizim koca kaşı sevdi öyle oldu yani :))
E_Jaeger:Onlar adına seviniyorum :))Bu arada bugün bir parti vereceğim sende gelsene ;)
Levi_A:Biliyordum zaten :) Aslında söylemesen sürpriz yapmayı düşünüyordum :) Bu arada o Jean'ı sakın getirme hala senden nefret ediyor :)
E_Jaeger:Hayır etmiyor şu zamana kadar benimle iyi anlaştı tabi küçük kavgalarımız hariç ama bana hiç zarar verecek birşey yapmadı :(
Levi_A:Eğer unutmadıysan sana demiştim ki Jean ve çetesi seni sıkıştıracaktı ve seni öldürebilirlerdi tabi ben o zaman onun çetesini öldürdüm ve uyarı yaptım ama uzun zaman oldu o yüzden gine de sana birşey yapabilirler!!
E_Jaeger:HEY SEN BİRİLERİNİ Mİ ÖLDÜRDÜN!!!!
Levi_A:Jean'ı getirme tamam mı? :)
E_Jaeger:Soruma cevap ver sen onları öldürdün mü? >:(
Levi_A:Evet.
E_Jaeger:YA ŞUNA BAK BİDE EVET DİYOR YA!! YA POLİSLER SENİ BULURSA!!
Levi_A:Sen dedin söyle diye hem sana kaç kere dedim polisler beni bulamaz diye :))
E_Jaeger:Levi sen kendini hiç düşünmüyorsun bari kendini düşünmüyorsan da beni düşün sen hapislere düşsen ben ne yaparım!
Levi_A:Parti için hazırlansana :)) Üstüne harika şeyler giyerken seni izlemek istiyorum :))))
E_Jaeger:..Hemen kaç sen zaten!Hem beni izlemeyi bırak!!!
Levi_A:Eren yıllardır vücudunu görüyorum yani bir sorun yok :)) Hadi üstünü değiştir :))
E_Jaeger:Ne dersem diyiyim sen kendi bildiğini yapacaksın o yüzden birşey demiyorum bys :*
Levi_A:Görüşürüz :)
🚩Naber aslında bu bölümü diğer bölümlerden 4 ay sonra falan yazdım tabi siz hemen yazmışım gibi görüceksiniz fhdjcbdh Her Neyse Umarım Beğenmişsinizdir Bayss🚩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Sahte Hesap- °•° RiRen °•°
Romance"Ben yaşadığımız her bir anda seni sevdim" ~~ "Ben ise bu dünyada olmasan bile seni sevmeye devam ettim." (Tamamlandı) BoyXBoy! Homofobikler girmesin! Texting! (Angst son olacaktır!)