E_Jaeger:Levii~
Levi_A:Efendim Eren? :))
E_Jaeger:Ben gezmeye gidiyorum tamam mı?~
Levi_A:Tamam olur zaten peşinde gelirim :))
E_Jaeger:Ya ama :(( Ben tek başıma dolanmak istiyorum :((
Levi_A:Olsun :)) Eğer istemezsen yanına gelmem :((
E_Jaeger:İstiyorum tabi ki :) Ama sadece kafa dinlemek için kafeye oturup birer kahve içeceğim o kadar :))
Levi_A:Tamam :) Ben ginede seni izleyeceğim için sorun yok hadi git :)
E_Jaeger:Temem ;))
~~~~
(İrl)~~~~
Levi ekranın önünden kalktı.Ve dışarı çıktı.Sevdiği oğlan dışarı çıkmıştı.Her zaman dikkat ediyordu.Ya ona birşey olursa?Ya kötü birşey olursa?diye düşünmeden edemiyordu.
Eren mutlu bir şekilde dışarı çıkmıştı.Ama yürümeye başladığı zaman yüzü gittikçe düşmüştü.Gözünden bir yaş aktığın da arkada ki oğlan dikkatlice onu izlemişti.Hemen eline telefonu aldı ve yazdı.
Levi_A:Neden ağlıyorsun?
Eren telefonundan gelen sesi duyunca elini cebine soktu ve telefonunu eline aldı.Somurttu ve göz yaşlarını sildi.
E_Jaeger:Ağlamıyorum ki?
Arkasında ki güldü.Apaçık yalan söylüyordu.
Cevap yazmadı ve onun yürümesini tekrar izledi.Yolun ordan geçerken ışıklara baktı.Yeşil yanıyordu?Arabalar geçiyordu.Ama Eren?
Eren ise bunun farkında bile değildi.Yere bakarak yürüyordu.Levi hızla oraya koştu.Ya ona birşey olursa?
Daha fazla düşünmek istemedi.Koştu daha hızlı koştu.Eren yola adımı atmıştı.Yanında sadece 3 saniyelik bir arayla araba vardı.Farketmedi.Düşüncelerine o kadar dalmıştı ki ne olduğunu kavrayamıyordu.Araba yaklaştı yaklaştı ve yaklaştı.Ve o üç saniye içerisinde biri yere yığıldı.
🚩:)) Merhaba :)) Angst son olacak :) Ölüm olur mu?Olmaz mı?Bence olur zaten açıklama herşeyi açıklıyor cbfhdbd Angst sevmiyorsanız okumayın ama ben seviyorum fbfhfhfhfh Her Neyse Umarım Beğenmişsinizdir Heppinizze Bayss🚩
(Finale iki bölüm!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Sahte Hesap- °•° RiRen °•°
Romance"Ben yaşadığımız her bir anda seni sevdim" ~~ "Ben ise bu dünyada olmasan bile seni sevmeye devam ettim." (Tamamlandı) BoyXBoy! Homofobikler girmesin! Texting! (Angst son olacaktır!)