4

49.9K 1.5K 186
                                    

Merhabalar;) Bundan sonraki bölümler Dream uygulamasında. Okumak isteyenler Dream üzerinden okuyabilir.

Kısaca bilgi vermek istiyorum Dream hakkında.
Öncelikle ücretsiz. Bir çok wattpad uygulama kullanıcısını ve kitaplarına ulaşabilirsiniz oradan.

Dream| zzelistan olarak aratabilirsiniz

Zırdeli, Elfida yayımda final dahil.



Eklemek için kitaplığınıza kalbe dokunmanız yeterli. Beni ve kitaplarımi yanlız bırakmazsanız sevinirim 💚


***

"Diclee!"

Gece karanlığına ismim bir feryat olarak düştüğünde  gözlerimi aralamak konusunda pek iyi değildim. İki yanıma sarılı eller bedenimi her ne kadar sarsıyor olsada bir buçuk saattir uykuda kalan bedenim, dış etkene fazlasıyla kapalıydı. "Ne olur uyan.." Yeni bir cümle irkilmeme neden olduğunda usulca açtım göz kapaklarımı. Berfin'in yüzünde ağlamaklı bir ifade yer edinmişti. Kahverengi saçları yaptığı ev topuzundan fırlayıp bir sağa bir soldan kaçmışlardı.

Renkli gözleri sulanmış, inanılmaz bir görsel karesi sunuyordu. Endişe ilmek ilmek işlenmişti güzel suratına. Dudakları büzülmüş, acı bir tat dudaklarını esir almış olmalıydı. Yüzünden korkusu belliydi..

"Berfin, iyi misin sen?"

Olumsuz anlamda salladı başını. "Başka aklıma bir şey gelmedi. Abim.. çok hastalandı. Doktorada gitmek istemiyor. Ateşi var. Ateşi çıkmış. Bize sadece sen yardım edebilirsin," dedi, sesine yansıyan korkuyu nerede görsem tanırdım. Bu gerçek acının bedene yaptığı ilk izlenimlerdi.

Zırdeli | Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin