0.0

14.8K 509 100
                                    

İyi okumalar~

Genç alfa omegasını görmeyeli tam iki gün oluyordu. Acı çekiyordu, gün geçtikçe hassaslaşıyordu. Omegasını bulamamak onu güçsüz kılıyor ve kendisine kızmasına sebep oluyordu. Yoongi zeki biriydi fakat olmuyordu,yer yarıldı da içine girmişti sanki güzel omegası. Derin bir nefes alırken sürüsündekilere baktı adeta yalvarıyordu onlara bir şekilde omegasını bulmaları gerekiyordu çünkü alfaları acı çektiği için onlar da acı çekiyordu. O an...tam olarak alfanın gözlerini Kim Taehyung'a diktiği an Kim Jungkook eşinin arkasından kafasını uzatıp "B-Ben bir şey öğrendim alfa" Alfanın gözleri kırmızıya dönerken Jungkook'a baktı. "Söyle" korkak omega eşinin elini sıkıca tutarken Yoongi'ye  baktı "A-alfa...alfa Namjoon'un elinde tutsak olduğuna dair söylentiler duydum" Yoongi'nin gözleri o an kırmızının en koyu tonuna büründü ve bakışlarını Jungkook üzerinde yoğunlaştırdı. Alfa sesini kendi sürüsündekilere karşı kullanmayı sevmese de o nadir anlardan birindeydiler "Ve sen bana bunu şimdi mi söylüyorsun?! Sormamı mı bekliyorsun ha?! Eğer...eğer omegamın başına bir şey gelirse...b-bunu düşünmek bile istemiyorum. Siz! Burada kalın sadece Kim Taehyung benimle geliyor" jungkook eşinin gitmemesi için ayağa kalkmıştı ama alfanın sesini işitmesiyle yerine oturması bir olmuştu. "Kocanla vedalaş çünkü omegamı almadan geri gelmeyeceğiz" Yoongi yürümeye başlamıştı bile Taehyung da omegasına son kez sarıldı ve alfasını takip etti. Jungkook arkasından ağlıyordu ve dua etmeye başlamıştı bile o sırada sürünün diğer ve son üyesi olan Jin ve ona destek olmak için koluna girdi ve sakinleştirmeye çalıştı.
————————————————————
Yoongi geldiklerinden beri omegasını gözlemliyordu. Yanına yaklaşamıyordu çünkü etrafında elektrikli teller vardı. Taehyung'a bakıp planı anlatmaya başladı. "Ben görmüş olduğun 4 betayı alırken sen ileride gördüğün şalteri indireceksin ve böylelikle omegamı oradan çıkartacağız anladın mı?" Taehyung 4 betanın tehlikeli olabileceğini söylerken alfa onu dinlememiştim bile ve Kim Taehyung planı kabul etmek zorunda kalmıştı. "Hazırsan...başlıyorum"
————————————————————
Her şey yolunda gidiyordu. Yoongi 4 betayı haklamayı başarmıştı fakat omegasını almak için arkasını döndüğünde. Taehyung'un şalteri indirdiğini ve Namjoon'un elinde olan omegayı kurtarmak için hareketlendiğini gördü. O an adeta yerine çivilenmişti. Namjoon "peki şimdi güzel omeganı kurtarabilecek misin?  Oysaki onunla daha fazla birlikte olmayı istemiştim." Yoongi kaşlarını çatarken omegasına baktı gözlerinin altı morarmış ve bitkin görünüyordu. "Ona dokunan parmaklarını kıracağım adi herif!" Omegasıyla göz göze geldiğinde fısıldadı ona "Hoseok" omegasını kurtarmak için atağa geçtiği sırada Namjoon'un Hoseok'un boynunu kırması bir olmuştu. O an Yoongi için her şey durmuştu. Hoseok'un cansız bedeni yere düşerken tek yapabildiği onu yakalayabilmekti. "Hobie aç gözlerini bebeğim lütfen bak ben buradayım yanındayım..." ağlamaya başlarken göz yaşları omegasının solgun yüzüne damlıyordu. "Bebeğim...Hoseok..." onu kendine çekip sarıldı. O sırada Teahyung adamların elinden kurtulmuştu ve Namjoon ile kavga etmeye başlamıştı. Fakat sayıca onlar üstün olduğu için taehyung'u kolaylıkla alt etmiş ve kaçmışlardı. Yoongi Namjoon'un arkasından bağırdı "SENİNLE İŞİM BİTMEDİ ALFAA! BUNUN İNTİKAMINI ALACAĞIM!"

Merhabalar bu benim ilk hikayem umarım beğenmişsinizdir. Beğenmediğiniz ya da fazla sıktığım yerler olursa lütfen belirtin bu benim için önemli.Bu bölüm her şeyin başlangıcıydı. Bu arada Yoongi'nin sürüsünde Hoseok vardı, onun dışında Jın,Taehyung,jungkook var küçük bir sürü ama umarım güçlü bir sürü olur kkk.

Lütfen oy vermeyi unutmayın!

MühürlenmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin