İyi okumalar~
Bir hafta...
Yoongi tam bir haftadır Joon'u arıyordu. Ondan açıklama bekliyordu, Hoseok'u o öldürmemişti ama neden öyle dediğini çözememişti bir türlü. Fakat tüm çabaları boşa çıkmıştı. O iti uzaklaştırmak istiyordu ,tam da istediği gibi olmuştu ama yanlış zamanda. Şimdi de ne yaptıysa bulamıyordu takılabileceği her yere gitmişti son bir yer hariç. Orada da bulamazsa onu aramaktan vazgeçecekti.
Bu süre zarfında jimin ile pek görüşmemişti her zamanki gibi. Sadece Taehyung ve Jın ile konuşmuştu .Jungkook a bile söylemiyor ve söyletmiyordu planlarını çünkü o gidip muhtemelen Jimin e anlatırdı. Uzun zamandır kendine göre bir arkadaş bulamıyordu ve şimdi de Jimin ile çok iyi arkadaş olmuştu omega. Yoongi ona kızmıyordu çünkü onu da anlıyordu bazen dertleşecek biri iyi gelirdi -Taehyung haricindeki farklı biri- Jimin de omegayla anlaşmaktan memnundu bazen Alfanın neler yaptığını ondan öğreniyordu.
Genç alfa Jın'i bu sıralar fazla görmüyor ve bir şeylerden şüphelenmeye başlıyordu. Sadece toplantı zamanlarında geliyor ve daha sonrasında da gidiyordu ama nereye olduğunu bilmiyordu. Birkaç kez sorduğunda dışarıda takılıyorum cevabını aldığında işkillense de ona güvendiği için sesini çıkartmıyordu.
Bugün joon'un mekanlarından olan bir yere gidecekti yani 'Cehennem'e . Üstüne giyecek bir şeyler arıyordu ve dolabın önünde sadece boxer ile duruyordu. Oraya V.I.P olarak gireceği için özen göstermeliydi.
Üstüne siyah gömleğini ve ceketini giyip altına da dar deri ve yırtık detayları olan pantolonunu giymeyi tercih etmişti . Biraz da tanınmamak için aynanın karşısına geçmiş ve gri saç spreyi sıkmaya başlamıştı becerebildiği kadarıyla.
Jimin bugün Jungkook un Taehyung'tan zorla öğrendiği şeyi öğrenmişti ve Yoongi nin gideceği yere kendi de gitmeyi aklına koymuş ve onun hazırlandığı zaman kendi çoktan hazırlanıp odasına bekliyordu.
Tıpkı genç alfa gibi giyinip onu beklemekten sıkılıp gittiğinde onu sırtı ona dönük ve boxer ile görmüştü sessizce kapı aralığından onu dikizledikten sonra dudaklarını ısırdığını kendini aynada gördüğünde fark etmişti daha sonra saçlarını boyayan Alfaya baktığında aynada göz göze gelmeleri bir olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mühürlenmiş
Fanfiction•Omegaverse• Alfa: Yoongi Omega: Jimin Genç alfa omegasıyla mutluydu. Her şeyin yerli yerinde olduğunu düşünüyordu. Onun ölümüne kadar da böyleydi. Onu hayata geri döndürenin asla başka bir omega olmasını beklememişti ki bu omega mühürlü ise bu t...