İyi okumalarr~~~
Jin
Yoongi ile kavga eden kişide gözlerimi gezdiriyordum. Yoongi'yi kolaylıkla alt edebilecek biriydi. Alfa Min onun yanında fazlasıyla sönük kalıyordu ama doğru zamanı bekleyip hamle yapıyordu. Karşısındaki bedense he zaman atak halindeydi. Sırıttım ve onları izlemeye devam ettim.
Birbirlerine olan nefret dolu bakışları kısa süre sonra fiti ateşlemiş ve kavgayla devam etmişti. O çocuk gelmeden önce bunu kesinlikle Namjoon'un kazanacağından emindim. O omega...
Gelip Yoongi'yi ölümden kurtarmasaydı kesinlikle Joon kazanacaktı.Etraftakiler Yoongi'ye hayranlıkla bakarken iyi bir iş çıkardığından bahsediyordu. Göz devirmeden edemedim. Ve daha sonra Joon'u alıp giden adamları takip ettim.
Bir süre sonra gözden kaybolduklarında aramaya başlamıştım. Kaç saat sürmüştü bilmiyordum ama en sonunda yorulduğumda bir yere oturup dinlenmeye başlamıştım.=============
Telefonuma gelen bildirim sesiyle alıp açmıştım.
Gelen tanımadık numaradan bir mesajdı ve umursamadan kapamıştım . Yine bir bildirim sesi duyduğumda bu sefer açmıştım."Off yine saçma hayranlardan biridir...eh sonuçta ben Kim SeokJın'im "
Kendi kendime sırıtıp mesajlara baktım. Sırıtmam büyürken alt dudağımı dişlemiştim.'Saat 21.15 te ...barda'
'-namjoon'Demek Kim Namjoon benimle buluşmak istiyordu. O zaman ona istediğini verecektim. Hemen odama çıkıp üstümü giyinmeye başladım ve saat 20.30 da evden çıkarken alfa Min ve o omegayı görmemle sırıttım. O omegadan hoşlanmamıştım alfa Min ise bilmiyordum. Bazen iyi bazen kötüydü. Onlar da bir yere gidiyordu ama fazla düşünmeyip onlara görünmeden evden çıktım.
Mesajda yazılan mekana geldiğimde etrafta gözlerimi gezdirdim ve telefonuma gelen bildirim sesiyle hemen bakmıştım.
'Alt kat en son köşe'
Kendimden emin adımlarla yürürken en son köşeye gelmiş ve tüm ihtişamıyla masada oturan adama çevirmiştim bakışlarımı. Beni gördüğünde sırıtıp yerinden kalkmaya bile tenezzül etmemişti. Ben de fazla önemsemedim ve yanındaki yerimi aldım.
N: "hoşgeldin SeokJın"
Adımı bilmesine şaşırmasam da ona baktım sonuçta ben herkes tarafından bilinen biriydim tek sorunum omega olmamdı.
"Hoşbulacağım umarım"
Yüzünde oluşan gülümseye bakarken gözlerim yanağındaki gamzeye takılmıştı ve o daha çok gülümserken benimle oynadığını anlıyordum.
Demek oyun istiyordu o halde ben de oyun oynardım.N: "bence hoşbulacaksın"
"Öyle diyorsan...o halde bana içki sipariş et"
Karşımdaki bir alfa olmasına rağmen fazlasıyla rahattım ve bunda onunla cilveleştiğimin bir etkisi de vardı. Ayrıca ben sıradan bir omega değildim.
N: "hayhay..."
Yanımızdan geçen bir garsondan iki tane bira aldı ve birini bana uzattı. Yüzündeki o pis sırıtış hala kaybolmamıştı. Eh ben de gülümsemesini gizlesin istemiyordum.N: "bu gecenin güzel geçmesini istiyorsan birkaç soruma cevap vermelisin"
Tek kaşımı kaldırıp ona baktım ve biramdan bir yudum aldım.
"Düşünmem gerek eğer cevap vermek istersem veririm" bu sefer sırıtan taraf bendim ve o ise gerilmişti bunu her halinden anlıyordum. Ondan korkmamam onu geriyordu ve bu beni fazlasıyla tatmin ediyordu.
N: "Min Yoongi...bana onun hakkında bilgi ver...mesela Jimin'den ne istiyor?"
Sorduğu soruyla güldüm. O bana şaşkın bir şekilde bakarken cevaplamıştım.
"Hiçbir şey...sanırım sadece ondan aşk istiyor "
Kaşlarını çatarken ona biraz daha yaklaşmıştım.N: "onu öldüreceğim ve sen de bana yardım edeceksin böylece istediğin şeyi elde edebilirsin"
Elini bacağıma koyduğun sırıtmıştım. Bu adam niye fazla iddialıydı. Ben iddialı insanlara bayılırdım özellikle de Namjoon söz konusu olduğunda.
"Üzgünüm...alfam hakkında sana bilgi veremem ya aynısını jimin yapsa"
N:"ah hadi ama cilve yapma sırası değil seni biliyorum"
Bana göz kırptığında kafamı yana eğip ona bakmıştım."Eğer sana bildiğim her şeyi anlatırsam...ne istersem yapar mısın?"
Bana sırıtıp baktı ve parmaklarını yanağımda hissettiğimde gözlerimi kapamamak için savaşa girmiştim.
N: "ne istersen"
Bana uzandığında öpmeden hemen önce ben de mırıldandım.
"Ne istersem..."=============
"Min Yoongi...annesi o daha küçükken ölmüştü babası hakkında pek bilgim yok zaten bizden birinin bile bildiğini zannetmiyorum. Yoongi bana güvenir ben de ona güvenirdim o omegayı eve getirmeden önceye kadar."
Karşımda beni dikkatle dinleyen adama baktım ve devam ettim.
"Annesi bir miktostu ve sanırım Jimin'in de bir miktos olduğunu düşünüyorlar. Onun grubunda olmaktan artık tiksiniyorum Yoongi asla güçlü bir alfa olmadı ben omega olmama rağmen onu halt edebilirim"
Namjoon kahkaha atarken sesi evrenin en müthiş müziği olarak kulağıma ulaşıyordu.
"Bir kardeşi var ama hangi cehennemde bir bilgim yok o da bilmiyor zaten ama araştırıyor yine de bulacağını zannetmem muhtemelen ölmüştür. Omega,beta,alfa hangisi bilmiyorum ama bir kız kardeşi var işte. Şu an Jimin ile birbirlerine fazlasıyla kapılmış durumdalar. Bu mide bulandırıcı. Jimin, Yoongi'den daha güçlü."
N: "eğer Jimin gerçekten bir miktos ise ve Yoongi için yaratılmışsa emin ol bu evrendeki her şeyi yıkabilecek ve tekrar düzene sokabilecek kadar güçlü demektir"
Namjoon'un yüz hatları gerilmişti ve ben de onu izliyordum. O gerildiğinde ben de gerilmiştim. Sanırım bu iyiye işaret değildi.
"Sonuçta Jimin'i mühürledin"
Ayağa kalkıp volta atmaya başlarken düşünüyordum. Bardaki müzik sesi odaklanmamı zorlaştırıyordu ama aklıma bir fikir geldiğinde Namjoon'a bakmıştım. O ise arkamda bir noktaya bakıp sonrasında beni başka bir yere çekmişti.N:"devam et"
Yüzündeki gerginlik yerini tatmin olmuş bir ifadeye bıraktığında şaşkınlıkla ona bakıyordum."Bir fikir buldum da neden buraya çektin beni?"
N: "seni karanlık bir yere çekmemin ne sebebi olabilir kkk"Kızarırken gözlerimi ondan kaçırmıştım o ise güzel kahkahasını bana sunmaya devam etmişti.
"Miktoslar hakkında bildiğim bir şey var bunu büyük büyük büyük dedemden duymuştum...kaderlerinin ufak bir kısmını onlar belirler , büyük bir bölümünü ise ya gerçek aşkları ya da mühürlü olduğu kişi tarafından belirlenir"
Namjoon artık sırıtırken ben de ona bakıp gülümsedim.
N: "bu durumda ben fazlasıyla şanslıyım"Kafa sallarken dudaklarına yapışmıştım ve o da kollarını belime sarıp banankarşılık vermeye başlamıştı.
Merhaba~
Yazarınız yeni bir bölümle karşınızda bölümde smut yazmak istemedim biraz aksiyon zamanı diye düşünüyorum. Sizin düşünceleriniz neler Seokjin hakkında kısa kısa partlardı ve ilerleyen bölümlerde yine yer vermeyi düşünüyorum. Lütfen fikirlerinizi belirtin ve kalplemeyi unutmayınn!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mühürlenmiş
Fanfiction•Omegaverse• Alfa: Yoongi Omega: Jimin Genç alfa omegasıyla mutluydu. Her şeyin yerli yerinde olduğunu düşünüyordu. Onun ölümüne kadar da böyleydi. Onu hayata geri döndürenin asla başka bir omega olmasını beklememişti ki bu omega mühürlü ise bu t...