İyi okumalar umarım beğenirsiniz~
Minik bir bayram hediyesi bırakıyorum.
Bayramınızı da kutluyorum. Yazarınızın Yks için son 33 günü benim için dua edin lütfen 🙏🏻Jimin
Üç gündür Yoongi ile pek görüşememiştim. Hem o meşguldü ve evde olmuyordu hem ben ona verdiğim zarardan dolayı kendimi kötü hissediyor ve yüzüne bakmaya cesaret edemiyordum.
O günden sonra çabuk iyileşmişti tabi bunda alfa olmasının bir etkisi vardı. Bir omegaya göre çok çabuk iyileşebiliyordu. Ayrıca Jin'in yediği haltları takip ettiğini düşünüyordum çünkü gözü sürekli onun üstündeydi. Toplu ortamlarda bile konuşurken ona alttan alttan bir şey ima ediyordu. O omega bunu anlamıyordu ama. Düşüncelerimden Jungkook'un sesiyle ayrılmıştım.
Jk: " Jiminie hangisini seçeceksin? Bak bana kalırsa şık ve sexy olmalısın klasiği siktir et gitsin. Hem alfanın da gözünü almalısın kkk"
Şu an bana kıyafet seçiyorduk çünkü bu akşam Yoongi'nin bahsettiği yemeğe gidecektik. Namjoon ile karşılaşacağım için stresli hissediyordum ama Yoongi de orada olacağı için içime az da olsa su serpiliyordu.
Jk: " heyy orada mısın? Dünyadan Jimin'eee~"
J: "Ah buradayım buradayım bakayım bir şunlara"
Önümde serili kıyafetlere baktım Kook az önce üç kombin çıkartmıştı bunlardan. Biri klasik siyah bir takımelbiseydi, ikincisi beyaz bir bluz ve siyah bir pantolondu. Üçüncüsü ise siyah saten bir gömlek ve deri siyah bir pantolondu.
Jk: "hangisi karar verdin mi?"
J: "iki ve üçüncüsü arasında kaldım"
Jk: "çabuk gidip deniyorsun ayy keşke ben de gelebilseydim ama sadece sürü liderleri katılabiliyor...bana gelince her şeyi anlatırsın değil mi?"
Elime ikinci kombini tutuşturup giyinmeye yollarken onu cevaplamıştım.
J: "evet evet anlatırım"
Gidip üstümü giyinmiş ve gelmiştim.
Jk: "çüş çok yakıştı bu ama bir diğerine de bakmam lazım"
Beni aynaya döndürdüğünde üstümü incelemiştim. Bunu beğenmiştim tam beni yansıtıyordu aslında ne çok açık ne çok klasikti.
J: "hmm...bunu beğendim ben de çok hoşmuş sıkmadı da tam oldu."
Diğerini denemek için gidip üçüncü kombini giyip dönmüştüm.
Jk: "kesinlikle bununla gidiyorsun itiraz istemiyorum derhal buraya gel ve makyajını yapayım"
Aynanın üstüne bir örtü atıp kapattığında kendime bakamamıştım bile ve kendimi sandalyede oturuyor bulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mühürlenmiş
Fiksi Penggemar•Omegaverse• Alfa: Yoongi Omega: Jimin Genç alfa omegasıyla mutluydu. Her şeyin yerli yerinde olduğunu düşünüyordu. Onun ölümüne kadar da böyleydi. Onu hayata geri döndürenin asla başka bir omega olmasını beklememişti ki bu omega mühürlü ise bu t...