0.7

4.2K 299 57
                                    

İyi okumalar~
Bu arada 4K yı geçmişiz hepinize çooook teşekkür ederiiim~ umarım bölümü beğenirsiniz 👏🏻👏🏻

Ertesi gün genç alfa aldığı yoğun kokuyla gözlerini açtı ve gördüğü manzara karşısında yutkunmadan duramadı.

Şu an Jimin yatakta terk içinde kıvranıyor ve arada mırıltılar çıkartıyordu. Alfa anlamak için gözlerini kapatıp dinledi ve dediklerinin kendi adı olduğuna kanaat getirdi fakat arada Joon'un ismini de dediğini de duymuştu. Kaşlarını çatsa da fazla umursamadan Jimin'i izlemeye başladı. Acı çekiyor gibi duruyordu bu yüzden alfa rahatsız olmuştu içinde bir şeylerin alevlendiğini hissediyordu ve her geçen dakika odaya hakim olan koku artıyordu.

Yoongi bu koku karşısında şaşırmıştı etkilenmemek imkansızdı kesinle bir omega bile bu kokudan etkilenirdi. O kadar güçlü kokuyordu ki alfanın kokusunu bastırmaya yetecek derecedeydi.

Odanın kapısı çalınıyordu ve Tae ve Kook'un kapıya geldiğini alfa hissetmişti.

"Alfa benim Bayan Kim ile işlerim var anladın sen malum...mümkünse gelmeyin yanımıza teşekkürler"
Taehyung konuştuğunda Jungkook'u kucaklayıp odalarına götürmüştü bile.

"Y-yoongiii~" Jimin o kadar acı çekiyor görünüyordu ki çarşafı elleriyle sıkmaya bile başlamıştı. Yoongi daha fazla dayanabileceğini düşünmüyordu ve şu an ne yapacağını da bilmiyordu. Ona dokunsa canı yanardı ve bunu istemiyordu. Eşi vardı ve Namjoon kesinlikle onun kızgınlıkta olduğunu biliyordur diye düşünüyordu.

"Jimin...bebeğim kalk hadi" onu dürttü uyanması için.

"Iğh!.." jimin bacaklarını birbirine kenetlemişti ve acı içinde kıvranıyordu.

Yoongi ellerini saçlarından geçirip bir küfür savurdu.

"Siktir"
Acaba Joon'u mu çağırmalıydı.

"AĞH!" Jimin sıçrayarak uyandı ve alfaya bakmaya başladı acı içinde.

Yoongi hemen ona döndüğünde gözlerine baktığında şaşırmıştı. Gözleri kıpkırmızıydı,o kadar koyuydu ki Yoongi yakından bakma ihtiyacı duymuştu.

"A-alfa canım yanıyor...g-git...beni yalnız bırak" yaşlı gözlerle konuştu.

Yoongi gözlerinin kırmızı göründüğünü kesinleştirdikten sonra kafasını sağa sola salladı.

"Acı çekmene izin vermem ...ne yapmam gerek sana dokunamam canın yanar"

"Git...git diyorum ya yoksa ben kendimi tutamayacağım"
Alfa kaşlarını çattı dudaklarından öptü omeganın.
Jimin öpüşmenin etkisiyle birden alfayı itmişti duvara.

"Ağh!" Alfa acıyla inlemişti bunu beklemiyordu ki şu an aşırı duyarlıydı.
Omeganın boynundaki ve vücudundaki damarlar belirginleşmiş ve kasları ortaya çıkmıştı.

"K-kendimi durduramam git!"

Yoongi sinirleniyordu onu böyle gördükçe kötü oluyordu acı çekmesini istemiyordu. Gözleri kırmızıya dönerken alfa sesiyle konuştu.

"Kendine gel! Alfana karşı gelemezsin...senin alfana..."
Jimin duyduğuyla sakinleşse de gözleri hala kırmızıydı normalde o alfa sesiyle konuşsa da pek etkilemiyordu omegayı ama bu sefer kızgınlıktaydı.

Genç alfa omegayı tuttuğu gibi duvara dayadı ve dudaklarına yapışmıştı. Dayanamıyordu...dayanmalıydı ama yapamayacağını düşünüyordu.

Omega açlıkla Yoongi'ye karşılık verirken onu yatağa itmiş ve üstüne çıkmıştı. Şu an alfa özellikleri gösteriyordu ve Yoongi fazla zevk almıyordu hatta acı bile çekiyor denilebilirdi.

MühürlenmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin