E dimineața. Mă trezesc și..
-Bună dimineațaaaa. Incepe daniel sa strige.
-De ce tipi?
-Ca sa te trezesti. Poftim.
Avea în mână o tava. Un mic dejun la pat care chiar arăta bine și un trandafir roșu.
-Pentru mine?
-Dar pentru cine ai vrea sa fie. Și începe să râdă.
-Mersi.. stă..
-Nu! Nu îmi mai spune așa. Cris sau cristian dar fără stăpâne. Ne-am înțeles?
-Bine.
-Mananc. Imbraca-te si după coboară. Avem de făcut pregătiți pentru ziua ta.
Mănânc, ma îmbrac repede și cobor.
-Cristian am ven..
Am fost întreruptă de o femeie care tocmai intra pe ușă.
-Cris iubire. Ți-a fost dor de mine?
Nu pot sa cred. Era iubita lui. Ce caută aici?
-Eliza. Bime ai revenit.
Eliza merge către el. Îl ia în brațe și îl sărută.
Pe bune.
M-am simțit prost când i-am văzut așa că am plecat afara. Pana sa fac un pas cristian mă oprește.
-Stai.
-Scuze. Vreau sa fiu puțin singura.
Din perspectiva lui Cristian
Doamne ce idiot sunt. S-a simțit prost din cauza mea. De ce am făcut una că asta? Totuși m-am lăsat dus de val. Trebuie sa merg după ea.
Din perspectiva Izabellei.
Pe bune? Nu m-am îndrăgostit de el. Dar totuși de ce sunt așa? Sunt geloasa? Nu cred.
Un strigăt se aude de afara. Merg grăbită sa văd ce se întâmplă și o vad pe Tina pe jos. Mă apropii de ea și nu respira. Văd o pata de sânge la gatul ei. Ce se întâmplă. Cristian vine grăbit. Și văd cum ii curge o lacrimă pe obraz și se pune langa Tania.
-Nu.. nuu. Cine ți-a făcut asta?
Din perspectiva lui Cristian
De ce s-au întâmplat asta?? Nu trebuia. Nu o pot pierde. Sange. La gatul ei. Știam eu. Ceilalți vampiri. Care nu mi se supun au făcut asta pentru a se răzbuna. Da.. sunt un vampir. Am 6000 de ani și toți cei din casa sunt. Înafara de bucătari. Peste 1 luna este ziua mea.. pe Iz o adusesem pentru a mă sluji dar.. nu pot sa o fac slujnica. E prea mica..
-Cristian. Ce are la gât?
-A fost mușcată de ceva.. nu.. nu știu de ce.
Din perspectiva Izabellei
Nu.. era prietena mea. Cea mai buna. Nu o pot pierde..
O lumină apare în fața mea și din ea apare o fată îmbrăcată în rochie și pantofi albi.. este chiar.. Tina
CITEȘTI
She And Her Vampire Bad
VampirBuna. Sunt Iz. Am 18 ani, un frățior de 15 ani și locuim cu mama noastră în Brașov. Tata a murit acum 5 ani, iar mama.. după cum pare, a trecut peste. Și-a găsit pe cineva!