Balul aniversar.🖤(insarcinata?)

247 9 0
                                    

Când coboram mergem la cristian și Robert.
Cristian:

Cristian:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Robert:

-Iubit-o

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Iubit-o. La multi ani!
-Da. Iz. La multi ani.
-La multi ani scumpo.
Iar ei 3 scot de la spate cate un cadou. Care le-am dat unei bucătărese sa le duca langa celelalte in camera. Pe al lui Cristian l-am oprit și l-am desfăcut. In el era un colier superb care l-am pus la gat cu ajutorul lui.
-Multumesc mult.
-Nu ai pentru ce.
-ăm.. larissa. El e Robert. Robert. Ea e Larissa.
-Bună Larissa.
-Bună.
-Vrei să mă însoțești in seara asta?
-Daa. Adică. Da.
-Mergem la masă? Ne întreabă Robert.
-Neh. Mai stăm puțin. Nu iubito?
-Da.
Ne uitam la cei doi cum merg la masă ținându-se de mana. Se uita unul în ochii celuilalt și.. semnul. A apărut pe încheietura lor.
-Cristian.!
-Da?
-Sunt..
-O pereche. Nu mă așteptam.
-Niciun eu.
Toată seara am dansat și ne-am distrat. La 23:45 am tăiat tortul.:

Sunt mai multe în genul asta pe care bucătăresele le vor tăia și da invitaților

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sunt mai multe în genul asta pe care bucătăresele le vor tăia și da invitaților. Tortul asta va fii adus la masa noastră.
...
Tortul este super bun. Gen.. pădurea neagră dar mai bun. După ce am mâncat eu cu Cristian ne-am dus să dansăm după care au venit și alte cupluri inclusiv Robert cu Larissa.
.
.
.
3 dimineața.
Invitații pleacă iar noi mergem sus. Deschid cadoul de la Larissa și.. era un album cu noi.. îl ador. Am trecut prin atâtea amandoua în trecut. Robert mi-a daruit un colier cu o floare de verbina. Asta e idee luată de la cristian cu siguranță.
Când merg să mă schimb mă ia o amețeală și cad jos. Cristian vine la mine și ultima oară îi văd fața după care.. negru.
...
Mă trezesc in.. spital. Langa mine era o asistenta.
-Bună dimineața alteța.
-Alteta?
-Da. Știm cine sunteți.
-Bine. Buna dimineața.
-Regele va sosii imediat.
-Știți cumva ce mi s-a întâmplat?
-Da.
-De la oboseala nu?
-Nu. Vreau sa va urez sincere felicitări. Sunteți însărcinată.
Când am auzit asta am încremenit. Daca cristian nu va vrea copilul? Doamne. Nu știu ce să fac.
-Multumesc.
Se aude ușa deschizându-se. Iar pe ea intra Cristian cu un ursuleț roz și un buchet de trandafiri roșii.
-Iubito? Cum te simți.
-BINE.. iubitule te duci te rog să îmi aduci puțina apa?
-Acum?!
-Da. Te rog.
-Bine. Mă întorc imediat
După ce pleacă mă uit către asistenta
-Ăm.. va rog sa nu îi spuneți că sunt însărcinată.
-Am înțeles. Vreți să fie o surpriză.
-Da..
După ce cristian vine cu apa, asistenta face o plecăciune și îi spune sa meargă cu ea să facă fisele de externare. Și pare că in spital am fost inconștiență 3 zile.
...
-Gata iubito. Hai sa plecam.
-Bine.
Doamne. Nu se poate întâmpla asta.
-Ce nu se poate întâmpla?
-Ăm.. am uitat telefon cred.
-Nu. E la mine.
-A bine.
Ajungem acasă și toți ne așteaptă acolo îngrijorați. Când ne vad venind ei toți vin la mine și mă întreabă ce s-a întâmplat. Cristian le spunem că e de la oboseala. Nu m-am culcat bine atunci când mi-a fost rău.
Eu mă duc în camera mea și da. Fix atunci incp greturile. Merg la baie iar Tania vine și ciocăne la ușă.
-Iz. Ești bine?
-Da..
Ies din baie și merg la Tina. Mă prinde de mana.
-Tina. Sunt însărcinată.
-CE? Serios? O doamne. Ce bine. Mă duc Să cumpăr hăinuțe și..
-nu stai. Daca nu va vrea copilul?
-Nu are cum sa nu il vrea. El e plecat acum la antrenament cu Eric. După ar trebui sa ii spui.
Când am intrat în baie am trântit ușa și James Tessa Cu Lania Robert și Larissa au venit la mine
-Ce s-a întâmplat aici? Iz ești bine? Mă întreabă Larissa și vine langa mine.
-Puteti tine un secret?
-Normal.
-Sunt însărcinată.
-O doamne. Fetelor. Mergem la cumpărături. Spune Larissa. Oare ce va fii fata sau băiat poate e..
-Stai.. nu vreau sa afle Cristian.
-De ce? (James)
-Pai.. daca nu vrea copilul? Nu vreau sa avortez.
-Nu are cum sa nu vrea copilul.
-Ii voi spune.. dar nu acum.
-Bine. Iz. Ar trebui sa te odihnești (Robert)
-Nu prea pot. Mă duc să mă plimb prin casa.
-Bine.
Ceilalți pleacă să se antreneze și rămân singură. Merg prin casă. E imensa. La capătul unui coridor de la subsol e o ușă. Incerc sa o deschid dar e încuiată. Am incercat sa înping de ea fără să o rup că mna. Sunt vampir. Am deschis ușa și acolo era un pat. Prăfuit iar pe perete era un tablou cu.. cristian? Cu o fata și un copil. Merg să mă uit în dulap și găsesc un album. Era numai cu acea fata și copilul acela. Iau o poza in care ei.. se.. sărutau. Inima in mine plângea. Am intors-o și scria "Te voi iubii până ce moartea ne va despărți și nu voi mai iubii pe alta". Am căzut în genunchi plângând ..după găsesc un jurnal..

She And Her Vampire BadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum