TIMP SI PENTRU NOI.

294 8 0
                                    

Este 3 dimineața. Adorm pe canapea cu telefonul in mână. Când mă trezesc îl văd pe Cristian îmbrățișându-mă și dormind pe pieptul meu . Când încerc să mă ridic se trezește.
-Unde fugi?
-Nicăieri.
-Hm
-Ce e.
-Stii ce am observat eu? Că numai avem timp pentru noi.
-Asta e. Ai luat medalionul?
-Da. E in seif. Numai schimba subiectul. Vino cu mine.
-Nu acum. Îmi e somn.
-Haideee.
Mă ridică și mă ia în brațe ținându-mă de fund. Și.. m-a mușcat. O sa îmi rămână semn. Mă duce afara și ne urcăm în mașină. Când pornim el mă sărută ușor și accelerează.
-Unde mergem.
-Vezi tu.
Ajungem in fața unui hotel. Mergem în el și îi spune femeii de la recepție sa ii dea cheile de la cel mai luxos apartament.
-Ce tot faci?
-Aici vom sta nou asta seara.
-E ora 15...
-Stam pana seara următoare. O sa avem și timp pentru noi acum da?
-Bine.
Urcăm scările și ajungem în capătul coridorului de la etajul 2. Deschidem ușa și.. da. Era chiar luxos. Sufrageria e mare. Televizor imens și o canapea cu o măsuță de cafea in fața. Bucătăria era și ea la fel de spațioasă. Avea un frigider mare cu.. sânge. Stai. Deci. Ei toți sunt vampiri. Trebuia să îmi dai seama. Baia era la fel. Avea și cadă și duș. Era foarte spațios. Intrăm în camera. Avea un pat mare. Și era și ea mult mai spațioasă. Era foarte frumos.
-Ok prințeso. Nu am încercat niciodată nu?
-Stai. Despre ce vorbești. Spun râzând apropriindu-mă de el și atingandui abdomenul. Se uita la mine zâmbind cu coltul gurii și uitandu-se atent la mine. Recunosc. Încă sunt virgina. Dar am suportat lucruri cu mult mai rele.
-Cristian.
-Da?
-Stii ce e peste 5 zile?
-Marti?😂
-... Serios?
-Stiam că e ziua ta prințeso.
-Ma gândeam eu. In fine. Mă duc până afara.
-Ce faci tu? Nu.. o nu. Tu stai aici. O sa facem ceva acum.
-Uu.. ce anume?
-Vrei sa vezi?
-Am se ales?
-Nu prea. Apropo. Mori daca te căsătorești la 20 de ani?
-Nu de ce.
-A nimic. Continuăm nu?
-Normal.
E in toiul zilei. S-a dus să tragă perdelele și ca sa se vadă atmosfera aia de "amor" a aprins niste lumânări roșii parfumate. Se vedea super. Și după ne-am aruncat un pat. Bineînțeles. Știți ce a urmat. Ce se întâmplă aici nu zic. Treabă devine perversă=)) sau.. hm. Pai. Știți chestia aia cu "Te miști pe viteza vampirului". Asta facem noi acum. 2 vampiri în pat. Ehh😂😂
.
.
.
Bun. Nu stau sa povestesc tot ce s-a inatmplat 😐 adică mna. Super dureros la început.. dar după a început să îmi placă.
In fine.
.
.
.
*18:00*
-Iubito?
-Daa
-Imi e foameee.
-Sângele e.. ăm. Cred că în frigider.
-Imi aduci tu te rooog??
-Imi e lene sa și vorbesc și tu vrei să mă ridic din pat.
-Leneșo.
-Da. Dar sunt leneșa ta. Și îi zâmbesc cu zâmbetul ăla de copil.
-Asta așa e.
Se ridică sa se ducă la frigider. Ia să tele și îl pune în 2 pahare.
-Poftim
-Oh. Mersi iubitule.
-Iubito. Mâine după-amiază mergem acasă. Și.. eu voi sta cu băieții in sufragerie să discutam despre glob. Deocamdată nu vom putea merge după el. Numai după sărbători. Dau daca nu.. și știu.. după ce mașina învață Mihai cate ceva.
-Am înțeles. Mă duc să fac un duș.
-Bine.
Intru in duș, mă dezbrac, dau drumul la apa și întru înăuntru. Las fiecare picătură de apă să îmi învăluie corpul.
...
Termin de facut dușul și îmi iau pe mine un sutien și normal că îmi iau.. hm. Boxeri.. sau.. tanga:)) tanga bwa. Se potrivește cu sutienul csz😂
-Iubire.
-Da?
-Vreau o cămașă de noapte din dulap. Am văzut acolo una. Mi-o dai te rog?
-Poft-..
-Mersi. Ce e?
-Iti.. îți stă bine asa.
-Mersi bby. Știam. Hai sa ne culcam.
-E ora 19.
-Dar mor de somn.
-Bine. Hai.
Ne punem la culcare.. pe la 19:43. Mdap. E.. devreme.
...
∆ dimineața ∆
-Iubituleee. Trezireaaaaaa.
-Vreau sa dooorm.
-Hm.
Mă ridic după pat și micul meu BadBoy(mic pe naiba😂) mă trage de mână.
-Te-ai supărat?
-NU
-Hm.. la ce te gandesti tu acum?
-Crede-ma. Nu ai vrea să știi ce gândesc eu acum.
-Gata scuze. Mă ierți?
-Nu pot sta supărată pe tine.
Ne îmbrăcăm repede și coborâm. Ne urcăm în mașină și plecăm.
...
Ajungem acasă și mergem înăuntru...

She And Her Vampire BadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum