JURNALUL& "Plec de aici"

236 9 0
                                    

"Sunt cel mai fericit om din lume. Femeia pe care o iubesc mi-a dăruit un copil. Un băiețel frumos.."
...
"Au plecat. Chiar au plecat.."
"Am aflat că atunci când ei plecaseră din cauza că Fernanda a aflat că sufletul meu pereche nu e ea ci o alta fata "Izabella" au avut un accident de mașină și au.. pierit. Nu voi mai iubii niciodată pe alta. Nici pe Izabella. O sa o țin ca pe o sclava langa mine și nu o sa o iubesc. Singura pe care am iubit-o o iubesc și o voi iubii este Fernanda."
O simt. Durerea din inima. Mi s-a rupt in doua.. oare vorbește serios? Oare doar a făcut mișto de mine in tot timpul asta?
-Iz?
Se aude cineva in spatele meu care deschide ușa.
-Iubito ce cauți aici?
Eu eram cu spatele și i-am aruncat jurnalul și poza la picioare.
-Nu.. stai. Numai plânge.
-Doare al draq-ului de tare. Nu mi-ai spus. Ai făcut mișto de mine până acum.
Atunci plângând mă gândeam la copilul meu care simte tot ce simt eu acum dar nu mă pot oprii.
-Aia a fost în trecut.
-Nu m-ai vrut.
Se aproprie de mine și mă ia în brațe. Eu simt că explodez.
-Ea numai înseamnă nimic pentru mine. Acum tu însemni. Te iubesc foarte mult să știi.
-Bine. Îmi pare rău că am reacționat așa. Dar pur și simplu... Doare.
-stiu..E-n ordine. Hai in camera noastră.
Mergem în camera iar el mă așează pe pat.
-Ma duc până jos. Vin imediat.
-Stai. Vreau sa vin cu tine. Trebuie sa va spun ceva tuturor.
Iau testul de sarcina care îl pun într-o cutiuță mică și coborâm jos.
...
Toți sunt acolo și stau pe canapea.
-Vreau sa va spun ceva. Cristian. Vino langa mine.
Atunci ii zâmbesc foarte mult și mă uit în ochii lui. Iau cutia de la spate și i-o țin în fața lui fără să o deschid.
-Iubitule.. eu sunt..-
Și până sa mai zic ceva .. se deschid ușile. Era.. aceași fată din poza. Când cristian o vede mă.. împinge căzând pe podea. Mi-am ținut mana la burta sa nu cumva sa lovesc copilul. Ea îl sărută și el pare sa ii raspunda la sarut. Încep să plâng incontrolabil iar ceilalți știind ce voiam să spun mă ridica. Eu arunc cutiuța pe jos deschizându-se. Lania și ceilalți mă ridica.
-Eu.. voi pleca
-Nu poți.
-B..Ba pot și o voi face.
Mă țin de burta. Recunosc. Mă doare super tare. Incerc sa merg in camera sa îmi fac bagajul.
...
Gata. Acum pot pleca dar unde să mă duc? Larissa.
-Alo? Iz?
-Larisa!
-Ce ai? Numai plânge. Ce s-a întâmplat?
-Vino cu mașina să mă iei. Te implor.
Am ieșit prin spate și am urcat cu bagajul în mașină. Pornim. Iar eu plec și sper sa numai vin în locul ăsta.
I-am povestit tot până am ajuns la casa ei.
Perspectiva lui Cristian
-Ce cauți aici?
-Pai am venit înapoi iubitule.
-Credeam că ai murit.
-Nu am murit.
-De ce ai venit?
-Am venit să te recuperez și să ne continuăm viața.
-Am pe cineva.
-Nu-i nimic. Scăpăm noi de ea.
-O iubesc.
-Ba nu. Tu mă iubești pe mine. Fata aia va murii mâine. Stai liniștit.
-OPRESTE-TE. Pe fata aia o iubesc da? De asta ai venit aici? Că sa o omori? Niciodată nu voi mai fii cu tine.
Și cu asta am încheiat. Am sunat poliția iar ei au venit și au luat-o. Când mă intorc ceilalți erau acolo dar.. eu.. nu o vad pe Iz. Unde e? Mă uit pe podea și văd o cutiuță. O ridic și am văzut.. un test de.. sarcina. Și e pozitiv.
-Nu se poate.
-Bravo. Chiar felicitări. Vei fii tătic nu? Dar pe ea ai ranit-o și ai mai și lovit-o.
-Nu am vrut.
-Cristian. Vine Lania langa mine. Ai ranit-o. Ai lovit-o. Și a plecat. Din vina ta.
Toți au plecat sus iar eu mi-am luat cheile și geaca (fiind frig) merg în mașină și plec. O sun pe Larissa.
-Da?
-Larissa. Unde e? E acolo? E bine?..

She And Her Vampire BadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum