Ayaklarımı yatağıma uzatmış telefonuma bakıyordum. Gece olmuştu ve benim hiç aşağı inesim yoktu.
Odamın kapısı ani bir sesle aralandığında telefonumdaki bakışlarımı kaldırıp kapıdan giren bedene baktım, sabahtan beri ona bir kere bile görmemiştim. Bu üstündeki kıyafetle oldukça güzel gözüküyordu, normalde takım elbise tercih ederdi ama bu sefer giydiği kraliyet ailelerini anımsatıyordu.
Ben bakışlarımla onu takip ederken o küçük adımlarla yatağa ulaşmış ve tıpkı benim gibi sırtını yatak başlığına yaslayıp ayaklarını ileri uzatmıştı.-neden aşağı inmedin?
-canım istemedi.
Ben önüme bakmaya devam ederken o kolumu tutmuş ve beni bacaklarının üstüne oturtmuştu. Ani bir hareket yaptığı için şaşırmıştım, tebessüm eden yüzüne bakıyordum.
Altımda liselilerinkini anımsatan fileli bir etek olduğu için sevinmiştim diğeri gibi canımı yakmıyordu.
Ondan önce davranıp konuştum.-tüm gün seni göremedim.
-işlerim vardı, şimdi geldim.
O konuşurken üstündeki ceketi daha yakından inceliyordum,ona cidden çok yakışmıştı.
-ilk benim yanıma mı geldin?
Gözlerimi onunkilerle buruşturdum.
-evet.
Duyduğum şey hoşuma gitmişti, güldüm.
-neden böyle giyindin?
-buranın dışında da bir şirket yönetiyorum güzelim.
Güzelin miyim cidden?🤭
-kraliyet ailesinden gibi olmuşsun.
Dediğime güzel ve kısa bir kahkaha atıp bacaklarımda duran ellerini eteğimin altına doğru hareketlendirdi. Elleri iç çamaşırıma değiyordu fakat anında geri gidip aynı rutin de okşamaya devam ediyordu. Bu düşünme sistemimi çökertmişti , düzenli bir şekilde yapıyor olması da ayrıca hoşuma gidiyordu.
-beğendin mi?
-evet.
-öncekiler güzel değil miydi?
Her giydiğinin yakıştığı güzel bir vücudu vardı, şanslı doğmuştu.
-onlarda güzeldi.
Gözlerimi gözlerine çıkartıp bir süre inceledim, dudakları kıpkırmızı olmuştu ruj mu sürdü diye düşünmeden edemiyordum.
Bacaklarımdaki eli bir an duraksadığında oldukları yerden çekilip sırtıma sarılmışlardı. İyice yüzüne yaklaşmıştım, dudaklarımı inceliyordu bende onun gözlerini inceliyordum.Bende onu öpmek istiyordum,hemde nefessiz kalana kadar öpmek istiyordum. Giydiği kıyafet de etkili olmuş olucakki fazla etkileyici gözüküyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALİCE~EXO
FanfictionNormal bir günde siyah giyimli adamlar tarafından bara kaçırılan Alice ne yaparsa yapsın bu ortama alışamıyordu. Burda para kazanması gerekirdi ama o bunu yapmamaya niyetliydi.