Dün gece ki güzel saatlerimizden sonra uyandığımda yanımda xiu min'i görmek beni çok sevindirmişti doğrusu,ilk seferimizde sabah beni kötü bakışlarıyla rahatsız etmiş ve bir fiyat belirlemişti şimdi ise üstümdeki bedeniyle kafası yanımda güzelce uyuyordu.
Hala neden onunla böyle birliktelikler yaşadığımı bilmesemde galiba artık bunu ihtiyaç ya da eğlence olarak görüyor olabilirdim ki bu ikisi de oldukça saçma nedenlerdi.-yorgunum.
Kulağımın dibinde ki mırıldanma sesiyle kafamı o tarafa çevirdim, gözleri hala kapalıydı.
-biraz daha uyu istersen.
-kalkmam lazım.
O gözlerini aralarken, biraz utanmış ve kafamı önüme çevirip kalkmasını beklemiştim.
Üstümü örtmek istesem de koltukta olmamız ve herhangi bir örtü bulunmayışı beni engelliyordu.
O kalktığında sırtı dönükken bende dikleşip dizlerimi kendime çektim. En azından kendimi saklamıştım,o hızlıca kıyafetlerini giyerken bende ayak parmaklarıma bakıyordum, üniversitede sınav haftalarında ders çalışmaktan sıkılıp ayaklarımı incelerdim hep,neden bu saçma eylemi yaptığımı bilmesemde beni bir süre oyalar ve kafamı dağıtırdı.-çıkıyorum.
Kafamı kaldırıp gömleğin son bir kaç düğmesini ilikleyen xiu min'e baktım.
-böyle alelacele nereye?
-evet gidip üstümü değiştirmem lazım,aynı kıyafeti iki gün giymek rahatsız hissettiriyor.
Bu titiz tavrına güldüm,bu kadar titiz miydi cidden?
-ha birde bugün bar boş olucak.
Meraklanmıştım.
-neden?
-bir kaç ayda bir kadın doktoru gelip, burdakileri kontrol eder.
Bu gerekliydi biri hamile olabilirdi,hamile olunca ne yapıyolardı acaba? Bir dakika o zaman ya ben? Ben de mi kontrole giricem?
-xiu min ya ben?
-senin de girmen lazım.
-ama beni biliyorsun yani olamaz ki.
-elimde olan birşey yok Alice.
Ona olan sinirim tekrar yüklenmeye başlayınca kafamı eğdim.
-yinede çocuklarla konuşurum.
Kafamı kaldırıp ona baktım, aynanın önünde saçlarını düzeltiyordu.
-ah cidden mi? Çok teşekkür ederim.
-önemli değil.
O hızlıca odadan çıktığında bir süre öylece oturdum. Bugünle ilgili içimde iyi bir his yoktu.
_
Uzun zaman sonra kendi kıyafetimi kendim seçmiştim,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALİCE~EXO
FanfictionNormal bir günde siyah giyimli adamlar tarafından bara kaçırılan Alice ne yaparsa yapsın bu ortama alışamıyordu. Burda para kazanması gerekirdi ama o bunu yapmamaya niyetliydi.